Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:17:04 GMT

کلیات طرح جامع ترافیکی خلخال تایید شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۵۸۴۵

کلیات طرح جامع ترافیکی خلخال تایید شد

اردبیل - ایرنا - معاون عمرانی فرماندار خلخال گفت: کلیات طرح جامع ترافیکی ارائه شده از سوی شهرداری مورد تایید شورای ترافیک این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: این طرح پس از طی مراحل قانونی و تایید در شورای ترافیک استان اردبیل قابلیت اجرایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تا زمان تایید نهایی طرح تفصیلی و جامع ترافیکی یکطرفه کردن خیابان ها بصورت مقطعی و ساعات خاص به تناسب نیاز برای رفع مشکل راه بندان در خیابان امام خمینی (ره) خلخال از سوی ماموران پلیس راهور با هماهنگی شورای ترافیک صورت خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در کنار تلاش برای اجرای روکش آسفالت و اصلاح و مرمت خرابی های روکش آسفالت اجرا شده قبلی ، در راه ارتباطی خلخال به اسالم در محدوده گردنه الماس برای پیشگیری از خطر سقوط خودروها در راه های ارتباطی فاقد امکانات از جمله گاردریل با دپوی خاک در کنار جاده های خلخال به گیوی و خلخال به اسالم اقدام کند.
او همچنین با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز این شهرستان با محوریت شهرداری در شهر خلخال و بخشداری و دهیاران در جاده های روستایی شد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خلخال همچنین با اشاره به افزایش بی رویه قمیت کرایه در شرکت های مسافربری برون شهری ، افزایش کرایه را مستلزم استعلام نرخ کرایه های مصوب از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل دانست.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي ترافيك صادقي خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصاً دانش‌آموزانی است که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در قالب اجرای طرح آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس اجرا می‌شود، افزود: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان‌ها، جاده‌ها، وسایل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، مطرح کرد: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز در میان دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور ۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد (بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰ نفر از اهالی روستا از جمله راکبان موتورسیکلت نیز در این همایش حضور داشتند که بین آنها تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم برای سال جاری حدود ۳۰ همایش آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی مؤثر در جهت ارتقای فرهنگ موتورسواری در استان برداریم.

کد خبر 6079986

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد