Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، رهبر حزب مخالفت دولت انگلیس با تاکید بر لزوم بازگشت روند سیاسی در یمن، توقف حمایت تسلیحاتی انگلیس از عربستان سعودی را خواستار شد.
کوربین در مصاحبه با شبکه الجزیره، افزایش تلاش‌های سیاسی برای توقف جنگ و تلاش برای گرد هم آوردن طرف‌های نزاع را در مذاکرات سیاسی خواستار شد و مذاکرات را تنها راه پایان دادن به درگیری توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوربین گفت: (در جنگ یمن) پیروزی نظامی به دست نخواهد آمد. باید به دنبال راهی بود تا طرف‌های نزاع برای گفت و گو گرد هم آیند و این گفت و گو‌ها به آتش بس و برقراری صلح در یمن منجر شود.
بسیاری از محافل از عملیات عربستان سعودی و بمباران (ضد یمن) شوکه و خواستار آن شدند تا تجهیز عربستان به سلاح‌های انگلیسی و دیگر کشور‌های اروپایی متوقف شود و روند سیاسی در یمن باز گردد.
وی افزود: آنچه که اکنون روی می‌دهد و بزرگ‌ترین فاجعه بشری در جهان به شمار می‌آید باعث می‌شود تا بر لزوم جستجوی راه صلح تاکید کنیم. از کمک‌های دولت انگلیس برای حمایت از قربانیان جنگ پشتیبانی می‌کنیم. اما در عین حال گفتیم که نباید عربستان سعودی برای ادامه عملیات نظامی خود در یمن به سلاح مجهز شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جرمي کوربين عربستان سعودي تسليحاتي بمباران يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه

سخنگوی کرملین با تاکید بر اینکه تنش‌های منطقه به نفع هیچ یک از طرفین نیست، خواستار کاهش فوری تنش‌ها شد.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین خواستار کاهش فوری تنش‌ها در غرب آسیا شد و از همه طرفین در منطقه خواست خویشتن‌داری نشان دهند.

به گزارش اسپوتنیک، او در یک نشست خبری گفت: «ما (با طرفین) در گفت‌وگو بوده و درباره لزوم کاهش فوری تنش‌ها صحبت می‌کنیم. از همه طرفین در منطقه می‌خواهیم در این وضعیت خویشتن‌داری معقولی به خرج دهند.»

سخنگوی کرملین با بیان اینکه تداوم مناقشات در غرب آسیا به نفع هیچ یک از طرفین منطقه نیست، گفت: تماس‌های روسیه با ایران و اسرائیل دراین‌رابطه سازنده بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد. این حمله در پاسخ به حمله پیش‌دستانه این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه انجام شد؛ حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را به دنبال داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه