Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ عنایتی که فصل گذشته به عنوان مربی در تیم جوانان نساجی مازندران فعالیت می کرد و به همراه این تیم توانست به لیگ دسته اول جوانان کشور راه یابد، از این پس به‌عنوان سرمربی تیم نوجوانان فعالیت خواهد کرد.

علی امیری همچنین از زحمات کادر فنی فصل گذشته تیم تیم نوجوانان نساجی مازندران به‌خصوص علی نجفی، سرمربی این تیم، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است درخصوص تیم‌های جوانان و امید نساجی مازندران نیز به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی نساجی برنا نوجوانان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان