Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: لایحه ارسالی دولت به مجلس ۳۲ بند داشت که با اصلاحات انجام شده در مجلس تعداد بندهای این قانون به ۷۳ بند افزایش یافت.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی است از هیات رییسه تقاضا کردیم لایحه در اولویت صحن علنی قرار گیرد که در نهایت نیز کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سعی بر این است که هر چه زودتر این قانون به تصویب نهایی برسد و بعد از تعطیلات دو هفته ای مجلس برای تصویب نهایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انارکی گفت: امیدواریم پس از تصویب نهایی اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بلافاصله برای اجرا به دولت ارسال شود.

کد خبر 4328345

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی اوپک بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت نفت نشست 174 اوپک وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت دلار تحریم اقتصادی ایران غیر اوپک وزارت جهاد کشاورزی بیژن نامدار زنگنه ایالات متحده آمریکا کاهش تولید نفت صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزِ اسراییل، در پی حمله‌های تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه اهدافی مشخص در فلسطین اشغالی، جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در دیدار با قانون‌گذاران ارشد این کشور (سنا و مجلس نمایندگان) خواستار تصویب فوری بسته حمایتی از رژیم صهیونیستی شد.

دیروز شنبه رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که مجلس نمایندگان آمریکا پس از حمله‌های تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، بودجه حمایتی از این رژیم را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

«استیو اسکالیز» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی قوانینی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و ایران را مسئول می‌داند، تغییری در برنامه خود ایجاد خواهد کرد. در این بیانیه ادعا شده است: مجلس نمایندگان قویاً در کنار اسرائیل ایستاده است و باید عواقبی برای این حمله بی دلیل وجود داشته باشد.

این قانونگذار آمریکایی گفت: جزئیات بیشتر در این باره به زودی اعلام خواهد شد.

لایحه بودجه حمایتی دولت آمریکا در ماه فوریه با حمایت ۷۰ درصدی مجلس سنا به تصویب رسید، اما در مجلس نمایندگان مسدود مانده است. قانونگذاران جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان عمدتاً به دلیل مخالفت با تأمین مالی بیشتر اوکراین، این لایحه را مورد بررسی قرار نمی‌دهند و بررسی آن را مشروط به اختصاص بودجه مرزی بیشتر کرده اند.

کد خبر 6078439

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • تصویب تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان در مجلس
  • کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • کاستن از حجم قاچاق با شفافیت مسیر تجارت خارجی
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • اجرایی شدن قانون جدید تجارت مرزی در خصوص کولبری و ملوانی
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • لزوم فعالیتهای فرهنگی وپژوهشی درکنار مبارزه با قاچاق کالا وارز
  • کشف ۳ میلیارد تومانی مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران