Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - در سال گذشته گزارش شده بود که McAfee خود را برای یک عرضه عمومی آماده می‌کند.  
شرکت امنیت سایبری McAfee، پس از خرید شرکت خدمات امنیتی SkyHigh Networks در سال جاری، به دنبال تملک‌های بیشتر است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از رویترز، کریستوفر یانگ مدیر عامل این شرکت در حاشیه یک کنفرانس امنیت سایبری گفت که «ما، در صورتی که لازم بدانیم، ظرفیت بر عهده گرفتن استقراض بیشتر را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ولی قطعا این یکی از گزینه‌هایمان خواهد بود، چرا که توانایی انجام تملک‌ها را تغییر می‌دهد. با این کار یک نوع دیگر از منابع مالی را به دست می‌آوریم.»
 
اینتل که در سال 2011، 7.7 میلیارد دلار برای تصاحب شرکت کالیفرنیایی McAfee هزینه کرد، سال گذشته 51 درصد از سهام را به صندوق دارایی‌های خصوصی TPG Capital به ارزش سرمایه‌گذاری 4.2 میلیارد دلار واگذار (spin-off) کرد.
 
یانگ گفت که McAfee عایدی سالانه 2.6 میلیارد دلاری دارد، بسیار سودده است و ارزش آن از زمان این انتقال سهام افزایش یافته است؛ ولی وی از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد.
پس از خرید SkyHigh Networks در ازای مبلغی محرمانه، McAfee شرکت کانادایی TunnelBear سازنده VPN را خریداری کرد که در حال حاضر تامین امنیت موبایلی بیش از 300 میلیون دستگاه را بر عهده دارد.
 


یانگ گفت که McAfee چند شرکت را به عنوان خریدهای بالقوه خود مد نظر دارد، و گفت که پول لازم برای این کار را در اختیار دارد.
وی افزود: «عرضه عمومی سهام مطمئنا یکی از گزینه‌ها به شمار می‌رود. ما جدول زمانی برای این کار تعیین نکرده‌ایم. تمرکز ما بر شکل‌دهی بیزینس است.»
 
در سال گذشته گزارش شده بود که McAfee خود را برای یک عرضه عمومی آماده می‌کند.
 
یانگ گفت که حفاظت ابری یک بخش بزرگ از استراتژی این کمپانی است، چرا که بنگاه‌های تجاری در حال آغاز افزودن امنیت موبایلی به پورتفولیوشان هستند.
 
وی گفت: «بنگاه‌های تجاری، در حوزه امنیت موبایلی، در حال حاضر اندکی عقب‌تر از مصرف کنندگان خرد هستند، ولی مطمئنا در آینده علاقه بیشتری به این حوزه نشان خواهند داد.»
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مک آفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی

تین نیوز

شرکت آلستوم با استفاده از حمل و نقل ریلی خودکار در فرودگاه جده، به دنبال ارتقا خدمات رسانی به مسافران این فرودگاه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایت ژلیزنی داروگامیرا، مقامات سعودی پیشبینی می کنند که تا سال ۲۰۳۰ ترافیک مسافری به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده عربستان ، به ۱۱۴ میلیون مسافر برسد و به همین منظور به دنبال اقداماتی برای پاسخ به این رشد مورد انتظار هستند.

بر این اساس عربستان سعودی قراردادی را با شرکت آلستوم امضا کرد که بر اساس آن سیستم حمل و نقل خودکار مسافر در این فرودگاه نوسازی شده و این امر افزایش ۹۰ درصدی ظرفیت حمل مسافر در این فرودگاه را به دنبال دارد.

در این راستا شرکت آلستوم مسئولیت طراحی، آزمایش و راه اندازی سیستم حمل و نقل ارتقا یافته Innovia 300 (APM) را بر عهده خواهد گرفت که این سیستم ۴ واگنه به به ترمینال ۱ فرودگاه ملک عبدالعزیز جده خدمت می کند.

در این زمینه قرار است علاوه بر ده واگنی که در حال حاضر مشغول به کار هستند، چهار واگن مدرن Innovia APM نیز اضافه شود.
این قرارداد همچنین شامل ارتقا سیستم های سیگنالینگ و ارتباطات، نصب درهای پلت فرم، ارتقا سیستم امنیت سایبری و افتتاح یک مرکز جدید کنترل ترافیک است.

همچنین ناوگان عملیاتی قطارهای بدون سرنشین به جدیدترین سیستم های فیلمبرداری مجهز خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند