Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «ضیف‌الله الشامی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله اظهار داشت که نشست وزرای رسانه‌ای ائتلاف دشمن آمریکایی- سعودی- اماراتی، که امروز برگزار می‌شود، در راستای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ها، خسارت‌ها و سرخوردگی‌های‌‌شان است که در ابعاد نظامی، سیاسی و نظامی در نبرد ساحل غربی متحمل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشامی افزود، این ائتلاف متجاوز این نشست را تشکیل می‌دهد تا با ایجاد جنگ روانی و انتشار اخبار خیالی درباره پیروزی‌های نیروهایش در ساحل غربی، روحیه آنها را تقویت کند.

به گفته الشامی، از اهداف این نشست همچنین تلاش برای آغاز نبرد رسانه‌ای علیه ملت یمن هم‌زمان با تجاوز نظامی است.

وی در عین حال بر توانمندی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (وابسته به انصارالله) در جنگ با نیروهای دشمن تأکید کرد. 

این عضو دفتر سیاسی انصارالله به نقش مهم و بارز رسانه‌های مقاومت در مواجهه با زرادخانه رسانه‌ای دشمن اشاره کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ساحل غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد

به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی با بیان اینکه زمان سلطه، استعمار و بردگی مردم از طریق نسل‌کشی سپری شده است، افزود: خسارت آمریکا در این نبرد سنگین خواهد بود و اگر زیاده‌روی کند، عواقب آن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود.

وی گفت: این شکستی که از آمریکا و انگلیس می‌بینید در نتیجه درگیر شدن با بخشی از نیرو‌های مسلح ما است و آنها باید تصور کنند که اگر در مقابل صد‌ها هزار نفر از قهرمانان ما بر روی زمین قرار بگیرند، چه وضعیتی خواهند داشت.

رهبر انصارالله اضافه کرد: تاکنون ۸۶ کشتی هدف قرار گرفته‌اند که عدد مهم، بزرگ و تاثیرگذاری است و بار‌ها با موشک‌های کروز ام الرشراش هدف قرار گرفته شده است.

الحوثی همچنین گفت: اثر حملات یمنی‌ها در دریا و همچنین به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی کاملا روشن است و دشمن صهیونیستی به این موضوع اذعان دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به تجاوز نظامی خود به کشورمان ادامه می‌دهند و حملات آنها در این هفته به ۱۳ حمله و بمباران رسید.

رهبر انصارالله با بیان اینکه آمریکا و (رژیم) اسرائیل در هدف قرار دادن مردمی که برای دریافت کمک‌ها تجمع می‌کنند، هماهنگ هستند، اضافه کرد: دشمن اسرائیلی در جریان بمباران‌ها دست به کشتار آوارگان غزه درحالیکه گرسنه و بیمار هستند، می‌زند.

الحوثی در ادامه گفت: دشمن ابتدا منطقه‌ای را برای دریافت کمک‌ها، امن اعلام می‌کند و سپس مردمی که برای دریافت غذا به آنجا می‌روند را بمباران می‌کند، اتفاقی که این هفته در اردوگاه المواصی رخ داد.

وی همچنین به جنایات روز‌های اخیر اشغالگران در بیمارستان الشفا اشاره کرد و افزود که دشمن صهیونیستی بار دیگر به جنایت در این بیمارستان روی آورده است.

الحوثی همچنین گفت که رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد و البته این شکست برای آمریکا که شریک این نسل‌کشی است نیز تعلق دارد و یک رسوایی تاریخی است.

رهبر انصارالله همچنین حملات حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی را بسیار اثرگذار دانست و افزود که این حملات کارخانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی (رژیم) اسرائیل در بخش شمالی را مختل کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

 منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • توسعه استان کرمان نیازمند راهبرد‌های اساسی در اتخاذ تصمیمات مطلوب و کلان
  • رهبر انصارالله: آمریکا در بحران فرو رفته است/ رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست قرار دارد
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • رهبر جنبش انصارالله: تاکنون ۶۳ کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌ایم
  • تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم
  • الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • رسانه بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر میگذارد