Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

تغییر رویه ایرلاین‌ها در قبال آژانس‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات فروش، موجب اعتراض انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی شده است.

به گزارش تین‌نیوز، اخیرا انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است، شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی رویه‌ای را در قبال شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان عاملین فروش بلیت اتخاذ کرده است که موجب اعتراض دفاتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است؛ اکثر دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی به این موضوع معترض و خواهان جلوگیری و پیگیری این اقدامات از سوی ایرلاین‌ها هستند.

یکی از مواردی که موجب اعتراض دفاتر  خدمات مسافرتی هوایی شده است بحث کاهش زمان ارائه گزارش‌های فروش از عرف 15 روز به 5 روز است.

کاهش کمیسیون دفاتر از 9درصد به 3درصد و تقاضای ارائه ضمانت‌نامه‌های با ارقام بالا و غیرمعمول موارد دیگری هستند که موجب اعتراض دفاتر خدمات مسافرتی هوایی شده است.

انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی در انتها تاکید کرده است این اقدامات موجب شده که دفاتر علاوه بر ضرر زیان مالی دچار مشکلات عدیده‌ای دیگری شوند از همین رو لازم است سازمان هواپیمایی کشوری در راستای رفع این مشکلات راه‌حلی را اتخاذ کند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپيمايی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی

روز دوشنبه جوان ۱۹ ساله‌ای که در اطراف کرج حین انجام کار با دستگاه کشاورزی دچار قطع عضو از ناحیه زانوی پای راست شده بود که نیاز فوری به انتقال به مرکز پیوند عضو در کمترین پیدا می‌کند.

حوالی ساعت ۱۴:۲۵ درخواستی مبنی بر انتقال هوایی این مصدوم که نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی جهت پیوند عضو بود از واحد EOC اورژانس استان البرز به سازمان اورژانس استان تهران اعلام شد.

 بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمد و پس از ۲۴ دقیقه در کرج به زمین نشست.

مصدوم توسط آمبولانس کرج به پد عظیمیه منتقل سپس توسط بالگرد استان تهران از این پد به پرواز و در ساعت ۱۵:۲۰ جوان حادثه دیده به صورت هوشیار و با علائم حیاتی پایدار در ساعت ۱۵:۲۰ به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • این دو ایرلاین خارجی پرواز خود به ایران را لغو کردند + ویدئو
  • چگونه ارز مسافرتی بگیریم؟
  • هیچ ایرلاین خارجی بجز «لوفت‌هانزا» پرواز ایران را لغو نکرده است
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز
  • پرداخت ۷۱ میلیون یورو ارز مسافرتی به مسافران
  • چند درصد مردم در تعطیلات عید فطر با خودرو مسافرت رفتند؟