Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش رکابزن کوهستان ایران برای برگزاری اردو و شرکت در مسابقات اروپایی راهی اسلوونی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران برای اردوی اسلوونی خود منتظر صدور ویزا است تا آخر هفته جاری راهی این کشور شود. تیم ملی ایران که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می کند، با شش رکابزن راهی این کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریموش، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی ایران در حال حاضر در کشور خود است تا ملی‌پوشان به او ملحق شوند.

تیم ملی در نظر دارد در خلال اردوی اسلوونی، در مسابقات اروپایی نیز شرکت کنند. البته فراز شکری یکی از رکابزنان تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات در اروپاست.

فرازشکری، فرزاد خدایاری، محمد پورشریف، فرانک پرتوآذر (ماده کراس کانتری)، حسین زنجانیان و امین نجفی (ماده دانهیل) نفراتی هستند که در اردوی اروپا حضور خواهند داشت.

دوچرخه سواری ایران ۱۳ سهمیه در بازی‌های آسیایی دارد که در بخش کوهستان قرار است ۲ نفر در کراس کانتری مردان، یک نفر در کراس کانتری بانوان و یک نفر در دانهیل اعزام کند.

در بخش جاده ۴ رکابزن در مردان و یک نفر در بانوان و در پیست نیز سه نفر در سرعت  و یک نفر نیمه استقامت به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم