Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «منیر عصر» وزیر اقتصاد و صنایع دولت موقت لیبی در شهر البیضاء از تصمیم «علی حموده» وزیر حمل‌‌ونقل سوریه در خصوص ازسرگیری پروازها به لیبی استقبال کرد.

عصر گفت: ما از تصمیم وزیر حمل‌‌ونقل سوریه در خصوص ازسرگیری پروازها به لیبی استقبال می‌کنیم و این گامی مهم در چرخه اقتصاد دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر عمق روابط تاریخی دو ملت سوریه و لیبی تأکید کرد و افزود که ازسرگیری پروازها بین دو کشور تأثیرات آشکاری بر منافع اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف خواهد داشت.

از سوی دیگر شورای بازرگانی و مشاغل لیبی در بنغازی روز جمعه اعلام کرد که لیبی در تاریخ ۶ تا ۱۵ سپتامبر میزبان نمایشگاه بین‌المللی دمشق خواهد بود.

ارتش لیبی منطقه «المغار» را به محاصره درآورد

«المنذر الخرطوش» مسئول اطلاع‌رسانی گردان ۲۷۶ وابسته به نیروهای ارتش لیبی از رسیدن نیروهای این گردان به منطقه المغار در شهر درنه خبر داد و گفت که نیروهای ارتش از سه طرف این منطقه را محاصره کرده‌اند.

الخرطوش اظهار داشت که نیروهای گردان ۲۷۶ موفق شدند خود را به زاویه بن عیسی واقع در انتهای خیابان المغار برسانند و در حال حاضر منطقه المغار را از سه طرف به محاصره خود درآورده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این مسئول اطلاع‌رسانی گردان ۲۷۶ لیبی همچنین اعلام کرد که نیروهای ارتش در امتداد ساحل شهر درنه به سمت مسجد المسمی الصداقه در حرکت هستند.

به گفته وی دو نظامی وابسته به گردان ۲۷۶ پیاده‌نظام زخمی و یک نظامی نیز کشته شد.

نشست حفتر با رئیس پارلمان و نخست‌وزیر موقت لیبی

ژنرال «خلیفه حفتر» فرمانده کل نیروهای مسلح لیبی شب گذشته در شهر الرجمه واقع در شرق این کشور با «عقیله صالح» رئیس پارلمان و «عبدالله الثنی» نخست‌وزیر موقت لیبی نشستی را برگزار کرد.

«خلیفه العبیدی» مدیر دفتر رسانه‌ای و رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنگی ارتش لیبی گفت که حفتر در نشستی با صالح و الثنی اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور و نیز تحولات محلی و بین‌المللی را بررسی کرد.

صالح و الثنی آزادسازی منطقه هلال نفتی را به حفتر تبریک گفتند و حفتر نیز بر ضرورت پیدا کردن راه‌حل‌هایی به منظور رفع مشکلات شهروندان و بهبود معیشت آنها و رسیدگی به پرونده آوارگان تأکید کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت بارش بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده تأثیر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان است که سبب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در این ایام وزش باد (به ویژه روز دوشنبه) به صورت متوسط تا شدید خواهد بود و شمال خلیج‌فارس از اواخر وقت امشب تا اواخر سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، بستان با ۳۴.۳ و ایذه با ۱۱.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۹ و حداقل به ۲۰.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 750786

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق