Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سرمایه گذاری 90 میلیارد تومانی دولت بسیاری از مشکلات ارتباطی مناطق زلزله زده استان کرمان را رفع کرده است، تأکید کرد: پیگیری های لازم برای رفع کامل مشکلات ارتباطی ناشی از زلزله در حال انجام است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه رونمایی از دستاوردهای دولت و اپراتورهای تلفن همراه جهت رفع مشکلات ارتباطی ناشی از زلزله افزود: بیش از یکهزار و 700 روستا در مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان که از اینترنت بی بهره بودند، اکنون از این خدمات بهره مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پیش از این خدمات همراه اول در 2 هزار و 400 روستای استان کرمان وجود داشت و از امروز خدمات ایرانسل نیز در این روستاها برقرار می شود.
روز شنبه 2 تیرماه سال جاری با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول و جمعی از مدیران و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، از دستاوردهای دولت و اپراتورهای تلفن همراه جهت رفع مشکلات ارتباطی ناشی از زلزله رونمایی شد.
اپراتور اول تلفن همراه کشور، طی 6 ماه گذشته مبلغ 175 میلیارد ریال در مناطق زلزله زده استان کرمان سرمایه گذاری کرده است.
با سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط همراه اول، طی 6 ماه اخیر 100 سایت BTS شهری در استان کرمان نصب و راه اندازی شده است.
همچنین طی بازه زمانی مذکور، تعداد 55 پهنای باند مورد نیاز در استان کرمان تأمین شده است.
با گذشت کمتر از 7 ماه از وقوع زلزله استان کرمان، ایرانسل از نصب و راه اندازی 100 سایت شهری طی این مدت در این استان خبر داد.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات همراه اول كرمان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس