Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه‌ای که با شهردار تهران داشتیم، وضعیت بانک شهر مورد بررسی قرار گرفت و اجازه نمی‌دهیم که دارایی‌های مردم در بانک شهر دچار مشکل نشود.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران اظهار داشت: شورا و شهرداری به این نتیجه رسیدند که جلسات هم‌اندیشی با دستور جلسات مشخص برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در جلسه امروز، بانک شهر و بررسی و وضعیت این بانک در اولویت قرار گرفت و دلایل استعفای پورزرندی (مدیرعامل سابق بانک شهر) وضعیت مالی و سهامداران این بانک بررسی شد.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه نحوه انتخاب مدیرعامل و بدهی‌های شهرداری به بانک و انتخاب هیأت مدیره مورد بحث قرار گرفت و راهکار‌های خوبی نیز برای این بانک مطرح شد.

عضو شورای شهر تهران افزود: با توجه به اینکه ۹۶ درصد از منابع این بانک مردمی و ۴ درصد از شهرداری‌ها است، نباید اجازه دهیم دارایی‌های مردم در بانک شهر دچار مشکل شود و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا تخلفاتی در بانک شهر اتفاق افتاده است، گفت: خیر، تخلفی نبوده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه بیان داشت: موضوع دیگری که در جلسه هم‌اندیشی مطرح شد، ارائه برنامه سوم شهرداری تهران بوده است که در جلسه‌ای که امروز برنامه دوم شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون چه نتایجی داشته و چند درصد آن تحقق پیدا کرده است.

هاشمی گفت: بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران براساس برنامه سوم تهیه و تدوین می‌شود که در این باره معاونین شهردار نیز از نحوه برنامه‌نویسی در خصوص برنامه سوم شهرداری توضیحاتی را ارائه دادند.

وی گفت: کلیات برنامه سوم تا آخر تیرماه ارائه می‌شود و تلاش می‌شود تا آخر تابستان نیز برنامه سوم توسعه ارائه شود و در این خصوص باید شهردار تهران زمانبندی را رعایت کند و در مهلت مقرر، برنامه سوم را ارائه دهد.

وی درباره کاهش آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی نیز گفت: سالهاست حمل و نقل عمومی در شهر تهران در اولویت قرار گرفته است و در این خصوص نیز اقداماتی انجام شده است.

هاشمی گفت: در صورتی که زیرساخت‌های لازم برای مترو ایجاد شود می‌توانیم ۶ تا ۷ میلیون سفر در خطوط مترو در طول روز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تجهیز و توسعه متروی تهران کار نشدنی نیست، گفت: خوب است همه دست‌اندرکاران در این خصوص اقدام کنند، چرا که توسعه حمل و نقل عمومی به شهر کمک می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۶ کیلومتر بی‌آر‌تی و هزاران خطوط اتوبوسرانی در شهر تهران داریم که می‌توانیم کیفیت ارائه خدمات را در این ناوگان افزایش دهیم.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا طرح تحقیق و تفحص از روزنامه همشهری انجام نمی‌شود، گفت: این سؤال را باید از افرادی که طرح تحقیق و تفحص را انجام دادند بپرسید و آن‌ها باید این موارد را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن هاشمی شورای شهر تهران شهرداری تهران بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک

نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین نشست شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک، با حضور کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، سمیع‌زاده سرپرست گروه نظارت و ارزیابی برنامه‌های استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان، توکل نماینده سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی همکار برگزار شد.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در بخش نخست این جلسه کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با ارائه توضیحاتی در خصوص رسالت این کمیته، در توسعه جنبش پارالمپیک اظهار داشت: با نگاهی آماری به جامعه افراد توان‌یاب به اهمیت توسعه ورزش، تغییر سبک و ارتقا کیفیت زندگی آنها پی می‌بریم.

وی گفت: برای شناسایی و پرورش ورزشکاران می‌بایست با نگرشی آینده‌نگرانه از ظرفیت‌های موجود و همکاری فدراسیون‌های ورزشی و سازمان‌های مربوطه نهایت بهره را ببریم.

در ادامه سلگی با تأکید بر شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در نشست‌های آسیب‌شناسی به بالا رفتن میانگین سنی تیم‌های ملی پارالمپیکی اشاره کرد و افزود: برای ادامه مسیر و تداوم موفقیت‌ها در رویدادهای آتی نیاز به عزم همگانی و اجرای برنامه‌های دقیق استعدادیابی داریم. هدف اصلی ما پیاده‌سازی و استقرار نظام شناسایی استعدادها، نخبه‌گزینی و پرورش استعدادها در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته ملی پارالمپیک است.

سلگی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک در اجرای برنامه استعدادیابی کاملا پشتیبان فدراسیون‌های همکار است و ما در گام نخست، برای ایجاد فرصت در همه رشته‌های ورزشی امروز از مسئولین استعدادیابی همه فدراسیون‌های همکار دعوت کرده‌ایم و امیدواریم در این مسیر با تشکیل شورای استعدادیابی در فدراسیون‌های مربوطه به اجرای برنامه های مورد نظر در رشته‌های و استان‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات صورت گرفته، امروز پرداخت‌هایی نیز به فدراسیون‌ها داشتیم و از این پس نیز متناسب با گزارش هایی که دریافت می‌کنیم به حمایت خود ادامه خواهیم داد.

در بخش دوم این نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، آموزش و پرورش استثنایی و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، نابینایان و کم‌بینایان، ورزش‌های سه‌گانه، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، اسکی،سوارکاری و انجمن پاراتکواندو به بیان نقطه نظرات، نیازها و اقدامات خود پرداختند.

شناسایی و جذب استعدادها در سراسر استان‌ها و رشته های ورزشی، کلاسبندی پزشکی ورزشی، برگزاری اردوهای آموزشی، نخبه گزینی و دعوت به تیم‌های ملی، برگزاری دوره های آموزش و پرورش استعدادیاب، اعزام استعدادیاب در مسابقات ورزشی فدراسیون‌ها، مدارس استثنایی و پارالمپیادهای ورزشی از جمله برنامه های این طرح است در طی این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد