Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : سند اشتغال در قالب هفت برنامه با هدف بهبود فضای کسب‌وکار و ایجاد اشتغال پایدار در استان تدوین شده است.

وی گفت : برای اشتغال در مناطق روستایی 375 میلیارد تومان و در مناطق زلزله‌زده 600 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاوری افزود: براساس سامانه کارا، استان کرمانشاه در بحث طرح‌های مصوب و همچنین انعقاد قرارداد، رتبه نخست کشوری و در بحث پرداختی‌ها بعد از هرمزگان و آذربایجان غربی رتبه سوم را دارد.

به گفته این مسؤول، از مجموع طرح معرفی شده و پیش‌پذیرفته شده استان به بانک‌های عامل حدود 91 میلیارد انعقاد قرارداد شده که 41 میلیارد تومان آن توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های ثلاث باباجانی و روانسر رتبه نخست و دوم طرح کارورزی در سطح استان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: حمایت از نیروی کار بومی و اشتغال آنان در صنایع استان اولویت برنامه‌های اجرایی امسال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به فعالیت بیش از 2 هزار و 970 تعاونی در زمینه‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی اشاره و بیان کرد: 46 درصد از تعاونی‌های استان در زمینه تولید فعالیتی فعال دارند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تدوین سند اشتغال در قالب هفت برنامه

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه.  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین«حبیب الله غفوری» در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه؛ یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت. وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می کنند. امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می کردند و همیشه به اخلاق های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم

دیگر خبرها

  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت