Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست و توسعه پایدار اتریش به همراه 9 نفر از کارشناسان و متخصصین این وزراتخانه از پارک ملی و مناطق حفاظت شده دنا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط‌عمومی حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد، گروه کارشناسان محیط زیست کشور اتریش در پی تفاهمنامه منعقد شده بین ایران و این کشور در سفری یک روزه به یاسوج در آخرین روز از خرداد ماه جاری از پارک ملی و مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدگفت: بازدید متخصصان و کارشناسان محیط زیست اتریش در راستای اجرای تفاهمنامه علمی و عملیاتی بین سازمان حفاظت محیط زیست و این کشور اروپایی صورت گرفت.

وی گفت: تبادل اطلاعات و تجربیات علمی در راستای حفاظت از پارک های ملی و مناطق تحت مدیریت کشور یکی محورهایی بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید است.

جعفری نژاد افزود: این گروه 10 نفره در این سفری یک روزه از مناطق حفاظت شده کوه گل و خاریدون سی سخت واقع در پارک ملی دنا دیدن کردند.

در این سفر و بازدید، سه رئیس پارک، شش کارشناس از کشور اتریش و پنج نفر کارشناس از سازمان حفاظت محیط زیست ویکتوریا هاسبر معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط‌زیست اتریش را همراهی  کردند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اتریش استان کهگیلویه و بویراحمد سازمان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد محیط زیست جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهدۀ پلنگ ایرانی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی سالاروند، امشب، با اشاره به ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شدۀ سفیدکوه، گفت: مشاهدۀ این گونه ارزشمند در لرستان تأیید شده‌است.

او با بیان اینکه حضور پلنگ برای سایر گونه‌ها جنبۀ حمایتی دارد، اضافه کرد: مشاهدۀ پلنگ در یک زیست‌بوم نشان‌دهندۀ پویایی و تکمیل زنجیرۀ غذایی زیستگاه‌ است.

افزایش جمعیت حیات‌وحش لرستان ‌طبق سرشماری اخیر

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان با تقدیر از خدمات محیط‌بانان، بیان کرد: هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتقای امنیت، افزایش مشاهدۀ تعداد گونه‌های حیات‌وحش طی دو سال اخیر را به‌دنبال دارد.

او با اعلام اینکه تعداد گربه‌سانان ایران به هشت گونه کاهش یافته‌است، تأکید کرد: پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه‌گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده‌است.

سالاروند خاطرنشان کرد: سه مورد پلنگ ایرانی سال گذشته در زیستگاه‌های لرستان مشاهده و ثبت شده‌است.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»