Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه زن سینماگر ایرانی برای حضور در برنامه «سه زن، سینمای دیگری از ایران» و نمایش فیلم‌هایشان به ایتالیا سفر کرده‌اند.

ایران آنلاین /  آبیار و آیدا پناهنده در برنامه «سه زن، سینمای دیگری از ایران» در موزه معتبر ماکسی رم حضور پیدا می‌کنند.

موزه معتبر ماکسی رم با دعوت از رخشان بنی‌اعتماد، نرگس آبیار و آیدا پناهنده و مرور آثار این کارگردانان، ۲ تا ۴ تیرماه برنامه‌ای را با عنوان «سه زن، سینمای دیگر از ایران» با حمایت جشنواره فیلم‌های آسیایی رم، سیتی فست و بنیاد سینمای شهر رم و با طراحی ایتالو اسپینلی و ماریو سستی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز اول این برنامه، فیلم‌های «نرگس» و «نفس»، در روز دوم «زیر پوست شهر»، «شیار ۱۴۳» و «اسرافیل» و در روز سوم «بانوی اردیبهشت» و «قصه‌ها» با زیرنویس ایتالیایی به نمایش در می‌آیند.
بر اساس این گزارش، موزه ماکسی شهر رم، موزه ملی هنر قرن بیست و یکم ایتالیاست که با طراحی معمار معروف و فقید، خانم زاها حدید از سال ۲۰۱۰آغاز به کار کرده است. این موزه در ماه مارس ۲۰۱۵نیز برنامه «قصه‌های هزار و یک شب: تاریخ تدوین نشده» را درباره ایران برپا کرده بود./بانی فیلم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن به بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن دومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» در روسیه راه پیدا کرد.

پخش «ملودی» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو کودک، «ملودی» نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

جشنواره انیمیشن «ورونژ» از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6085270

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود