Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مارکو رویس پس از پایان بازی شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال آلمان برابر سوئد در در ورزشگاه فیشت شهر سوچی که با پیروزی 2 بر یک آلمان پایان یافت گفت: این جام جهانی فوتبال برای تیم‌های مدعی قهرمانی بسیار دشوار و سنگین است. این یک واقعیت است. ما بازی‌های زیادی را در همین رابطه دیدیم. برای نمونه به بازی اسپانیا و ایران نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا توانست با نتیجه یک بر صفر و فقط با یک گل پیروز شود.

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: تیم‌های زیادی وجود دارند که با عشق، شور و قلب‌شان بازی می‌کنند. این تلاش‌های به اصطلاح تیم‌های کوچک‌تر برای ما دردسرساز می‌شوند. بسیار خوب دفاع می‌کنند و در ضدحمله‌ها خطرناک هستند. برای من این نشانه سطح کیفی خوبی در جام جهانی 2018 روسیه است.

رویس درباره پیروزی نفس‌گیر برابر سوئد و حفظ شانس صعود آلمان از مرحله گروهی اظهار داشت: سوئد هم همان تیمی است که گفتم. بسیار خوب دفاع می‌کرد و ما در چنین شرایطی فقط باید در انتقال پاس‌ها و سرعت‌بخشیدن به بازی در زمان مناسبی صبور باشیم. فکر می‌کنم در نیمه‌ دوم بهتر بودیم و هنوز هم می‌توانیم بیشتر اصلاح شویم. باید پیروز می‌شدیم و این آخرین شانس ما بود. به نظرم کسانی در آلمان منتظر شکست و بازگشت ما بودند اما به خودمان اعتقاد داشتیم و این پیروزی آسان نبود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی 2018 تیم ملی آلمان مارکو رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درآخربن بازی هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی پوشان ملاثانی عصرامروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که آبی پوشان با ۲ گل پیروز از میدان خارج شدند.

شاگردان سیاوش اکبرپور با ثبت این نتیجه با ۳۳ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی باقی ماندند.

علی فاتح و دانیال مومنی در دقایق ۱۹ و ۴۰ گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

این بازی پیش از این قرار بود روز گذشته برگزار شود که به علت لغو و مسافت طولایی اهواز به مشهد به امروز موکول شد.

تیم نفت مسجدسلیمان نیز روز بییت وششم فروردین ماه با ۲ گل تیم مس شهربابک را شکست داده بود و با ۵۳ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی قرارگرفت.

دوم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان در هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف تیم‌های مس سونگون ورزقان تبریز و فجرسپاسی شیراز می‌روند.

۱۸ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • ممنون بایرلورکوزن، ممنون ژابی آلونسو / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد