Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه داریوش وكيلي مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران استان اصفهان و تعدادی از مدیران بانک، شعبه جدید بانک دی را افتتاح کرد.
قربانی در این مراسم با تاکید بر لزوم دسته‌بندی مشتریان شعب و تفکیک انتظارات مشتریان گفت: مشتری‌مداری، تقسیم بندی مشتریان و ارائه خدمات منطبق با انتظارات به آن‌ها ضرورتی گریزناپذیر برای بانک‌ هایی است که قصد دارند با عملکرد بهتر، پیشتاز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک دی در ادامه افزود: با توسعه آن دسته از خدمات بانکداری که نیاز به حضور فیزیکی در شعب را کاهش داده و یا حذف می‌ کنند، به نظر می ‏رسد جایگاه شعب در ارائه خدمات بانکی کمرنگ شده باشد، اما بررسی بانک‏ های پیشرو در ایران و جهان نشان داده است که علیرغم تغییرات صورت گرفته، شعب باید به محلی برای ارائه ارزش افزوده‏ ای تبدیل شوند که دیگر از طریق کانال ‏های ارتباطی نوین قابل عرضه نیستند که این مهم از طریق دسته‌بندی و طبقه‌بندی مشتریان و شناسایی انتظارات آنها میسر می‌شود.
قربانی با تشریح وظایف شعب در نظام بانکداری نوین تصریح کرد: شعب باید به مکان ‏هایی برای ایجاد روابط مهم با مشتریان، شکل‌گیری اجتماعات کسب‏ وکار بین گروه‏ های مختلف مشتریان، و ارائه توصیه‏ ها و مشاوره‏ های مالی و سرمایه‏ گذاری به مشتریان بدل شود که در این راستا بانک‏ ها باید بتوانند مشتریان خود و خدماتی را که به هر گروه از آنها ارائه می‏ کنند دسته‏ بندی و طبقه‌بندی کنند.
بر اساس این گزارش در حاشیه این سفر محمدرضا قربانی با حضور در مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با داریوش وکیلی مديركل این مرکز دیدار و گفتگو کرد. 
در این دیدار مدیرعامل بانک دی با اشاره به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران در طول سالیان گذشته گفت: دریافت بیش از سی لوح تقدیر از مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران در سراسر کشور نشانی از افزایش رضایت جامعه هدف است.
وکیلی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از خدمات بانک دی به جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: گسترش تعاملات فی‌مابین بانک دی و بنیادشهید در سال گذشته منجر به شناخت بهتر مدیران بانک از نیازهای خانواده معزز شهدا و ایثارگران شده است که یکی از نتایج مهم آن رشد اعطای تسهیلات به این عزیزان بوده است. 
گفتنی است در ادامه این سفر استانی، قربانی با سفر به استان چهارمحال و بختياري از شعبه شهركرد بانک دی بازديد به عمل آورد و ضمن گفتگو با کارکنان و مشتریان این شعبه در جریان اقدامات و برنامه‌های این شعبه قرار گرفت. 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

شرایط دریافت وام شایان

متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می‌باشد.

مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

متقاضی وام می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کند.

منبع: سایت طلا

tags # بانک ملت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط