Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@16:07:22 GMT

انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش سیاسی نشود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۶۷۷۵

انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش سیاسی نشود

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طولانی شدن فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش و گرفتار کردن آن در حوزه مسائل سیاسی منجر به خسارات زیانباری بر پیکر نحیف و آسیب‌پذیر این نهاد انسان ساز خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنیه) در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن انتقاد به عدم انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: عدم اقتدار مناسب وزیر آموزش و پروزش و عدم همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس و بعضاً کارشکنی هایی که صورت گرفته منجر شده که دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت در استان اصفهان نزدیک هفت ماه با سرپرستی اداره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود و مشکلات متعدد باید فردی با اطمینان خاطر و ثبات مدیریت، امور آموزش و پرورش استان را اداره کند، افزود: این در حالی است که متأسفانه هنوز اقدام مثبتی صورت نگرفته و فضای حاکم بر این مجموعه نه تنها مطلوب نیست بلکه روز به روز سخت تر و نگران کننده تر می شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یقیناً نمایندگان مجلس به هیچ وجه قصد خسارت رساندن به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء را ندارند، تصریح کرد: اما آنها باید بدانند که طولانی شدن فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش و گرفتار کردن آن در حوزه مسائل سیاسی منجر به خسارات زیانباری بر پیکر نحیف و آسیب‌پذیر این نهاد انسان ساز خواهد زد.

وی تصریح کرد: پیرو مطالبات فرهنگیان و همچنین با توجه به پیگیری‌های خوب استاندار اصفهان درخواست دارم هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام شود.

نصر اصفهانی همچنین به مدیریت بهتر مدیریت باغ رضوان در خصوص دریافت خیرات از خانواده اموات اشاره کرد و گفت: بهتر است زمان مناسبی برای این امر درنظر گرفته شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرامستان باغ رضوان شوراي شهر اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استاندار جدید مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  هیات دولت،  آقای یوسف نوری را به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی کرد. 

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزير آموزش و پرورش فعالیت می کرد. 

پیش از این آقای حسینی پور استاندار سابق مازندران با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد. 

زندگینامه یوسف نوری :
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم است، او پیش از این فعالیت هایی در سازمان آموزش و پرورش داشته و سوابقی از جمله ریاست سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش و معاون اجرائی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی در کارنامه او به چشم می خورد. 
 
توضیحات : 
یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. 
او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و 5 جلد کتاب و 10 مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست. 
وی 53 ماه سابقه حضور در جبهه در سال های دفاع مقدس را دارد، و حدود 40 ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است. 
در آذر ماه سال 1400 یوسف نوری توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد. 
او پیش از این انتصاب فعالیت هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آن ها می توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. 
 
فهرست سایر سوابق اجرایی: 
•  مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
•  نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
•  معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
•  مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
•  مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
•  رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
•  مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان