Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "جواد رضویان" بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بار در سال ۹۴ با فیلم "ناردون" حضور در سینما‌ها را تجربه کرده بود بعد از نزدیک به سه سال غیبت با سه اثر سینمایی به این عرصه باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "جواد رضویان" بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بار در سال 94 با فیلم "ناردون" حضور در سینماها را تجربه کرده بود بعد از نزدیک به سه سال غیبت با سه اثر سینمایی به این عرصه باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر با سابقه کمدی امسال با دو فیلم در قامت بازیگر ظاهر خواهد شد. رضویان در ششمین ساخته سینمایی "حسین قناعت" با نام "لازانیا" به ایفای نقش پرداخته که در صف اکران تابستان قرار دارد.

رضویان در این فیلم با ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری و عباس محبوب همبازی شده است. 

علاوه بر فیلم سینمایی "لازنیا" که در ژانر کمدی ساخته شده رضویان بار دیگر با فیلم کمدی دیگری پا به عرصه اکران در سینماهای ایران خواهد گذاشت.

این بازیگر سینما که همواره درخشش قابل قبولی در شخصیت های کمیک داشته در فیلم سینمایی "دم سرخ ها" به کارگردانی "آرش معیریان" کارگردان کمدی ساز سینما به ایفای نقش پرداخته است.

رضویان در این فیلم سینمایی که شانزدهمین تلاش "آرش معیریان" در قامت کارگردان است با بازیگرانی همچون رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، علی صادقی، مجید یاسر، رضا ناجی، سعید پیردوست، شهره لرستانی، شهین تسلیمی و عباس جمشیدی فر همبازی شده است.

با اینکه رضویان امسال دو فیلم در آستانه اکران دارد اما حضور وی در قامت کارگردان بسیار مهمتر از این دو فیلم است. وی برای نخستین بار می خواهد کارگردانی در سینمای ایران را تجربه کند. رضویان این روزها رسماً پیش تولید فیلم سینمایی "زهرمار" را آغاز کرده است.

با توجه به اظهارات جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم "زهرمار" این فیلم با درون مایه‌ای اجتماعی ساختاری کمدی داشته و اولین فیلم کمدی رضویان به حساب می آید. بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی "زهرمار" مرداد ماه امسال در تهران کلید خواهد خورد.

نکته قابل توجه در قبال اولین فیلم سینمایی جواد رضویان در آن است که وی تصمیم دارد برای کیفیت بهتر اثر در این فیلم بازی نکرده و تمام تمرکز خود را روی کارگردانی اثر بگذارد. حال باید دید تجربه اول بازیگر موفق کمدی ایران در مقام کارگردان می تواند موفقیت های پیشین وی در جایگاه بازیگر را تکرار کند یا نه.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد رضویان حسین قناعت فیلم لازانیا ارژنگ امیرفضلی دم سرخ ها آرش معیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.  

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد.   

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند.  

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد.  

فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.  

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است.  

«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی