Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@22:14:46 GMT

مهمترین علت تصادفات این دو عامل است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۶۸۸۶

ساعت 24-رئیس پلیس راهنمایی و رانننگی نیروی انتظامی گفت: بیشترین علت تصادفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است؛ در اجرای طرح تابستانه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در دستور کار این پلیس است.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اولین نشست تخصصی رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به بیشترین علل تصادف در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت:‌ سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از جمله بیشترین علل تصادف بوده که در برخی استان‌ها علت اصلی 70 تا 80 درصد تصادفات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله نکات اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی در طرح تابستانی امسال است.

وی با بیان این مطلب که بیشترین تصادفات در بازه زمانی 16 تا 24 به وقوع پیوسته است، گفت: 46 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است.

سردار مهری تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 600 هزار اتومبیل به چرخه ترافیک افزوده شد؛ هم اکنون در کل کشور قریب به 33 میلیون وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت تردد دارند که با افزایش تعداد خودرو افزایش سفرها را شاهد هستیم و باید با بهره‌گیری از فناوری نوین و برنامه‌ریزی در کاهش تصادفات قدم برداریم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان