Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری استان با بیان اینکه بهترین گزینه برای تأمین آب شرب شرق کشور،انتقال آب از دریای عمان به این منطقه است،گفت:از ابتدای سال تاکنون در این خصوص با وزرای مربوطه وارد مذاکره شدیم و به نتایج ارزنده ای نیز رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی با مشکل بی آبی روبرو هستند،افزود:انتظار داریم نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان این دو استان برای اجرای موفق این پروژه وارد مذاکره شوند.

 

امیرحسنخانی نماینده مردم شهرستان های طبس،فردوس،بشرویه و سرایان نیز با بیان اینکه، نمایندگان خراسان جنوبی به دنبال ارائه طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی به مجلس شورای اسلامی هستند،گفت:نمایندگان خراسان جنوبی نیز به صورت مجزا پیگیر اجرایی شدن طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هستند.

 

حسینی دبیر شورای اداری استان نیز خواستار نظارت دستگاه های اجرایی بر قیمت کالاها و مواد غذایی شد و افزود:در هر بخشی که سوء استفاده مالی صورت گیرد نیاز به برخورد جدی است.


علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با بیان اینکه فقط 8 دستگاه اجرایی استان،موفق به جذب 80 تا 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای شدند،اظهار کرد:31 دستگاه اجرایی استان نیز نتوانستند در این بخش اعتباری جذب کنند که در این زمینه باید بیشتر تلاش می کردند.


آرین رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی نیز از کاهش اعتبارات تملک دارایی استان در سال 97 خبر داد و گفت:با توجه به کاهش درآمدهای نفتی، اعتبارات تملک دارایی استان از 394 میلیارد تومان سال 96 به 184 میلیارد تومان در سال 97 کاهش یافته است.

انتهای پیام/غ

رایزنیها برای انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار تهران بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان