Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی تیم ملی اسپانیا بار دیگر بر اینکه مصاف با شاگردان کارلوس کی‌روش برای مردان او پرفشار بود، اذعان داشت.

 فرناندو هیرو، سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگو با برنامه «ال‌لارگرو» شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا، به بررسی وضعیت تیمش، نقش دیه‌گو کاستا، جنجال‌ها در مورد صلاحیت داوید دخه‌آ و دو بازی اخیر شاگردانش در جام جهانی 2018 پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیرو درباره دخه‌آ و انتقاداتی که از عملکرد متزلزل او در دو بازی اخیر ماتادورها صورت گرفته است، صحبت کرد و اظهار داشت: او واقعاً باشخصیت است و با وجود اتفاقی که برایش در بازی مقابل پرتغال رخ داد، رفتارش تغییر نکرده است. داشتن چنین آرامش و خونسردی به او کمک فراوانی می‌کند. من برنامه‌ای برای تغییر دروازه‌بان تیمم ندارم.

سرمربی ماتادورها درباره نقش مهاجم تیمش دیه‌گو کاستا تأکید کرد: به‌عهده گرفتن نقش مهاجم نوک تیم ملی برای هیچ کسی آسان نیست. هافبک‌های تیم آن‌قدر محاصره می‌شوند که تقریباً هیچ گزینه‌ای برای پیدا کردن فضای حمله ندارند، با این حال کاستا کارش را تا الآن فوق‌العاده انجام داده است.

دو بازی قبلی اسپانیا به‌ترتیب مقابل پرتغال و ایران سوژه سؤال بعدی بود که هیرو به آن پاسخ داد و گفت: بازی‌مان مقابل پرتغال شاید هنوز هم بهترین بازی این جام جهانی بوده باشد. بازی مقابل ایران بسیار پیچیده بود و البته من درباره رخ دادن چنین اتفاقی پیش از بازی به بازیکنانم هشدار داده بودم.

آیا هیرو در بازی مقابل مراکش تصمیمی مبنی بر استفاده از نیمکت‌نشین‌هایش دارد، او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: من هم یکی از اعضای تیم هستم. هر کسی می‌تواند نظرش را به من بگوید و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی با من است. اما بله، ما در نظر داریم تغییراتی را در بازی‌مان اعمال کنیم.

کمک‌داور ویدئویی و جنجال‌هایی که این فناوری برای کمک به داور جام جهانی به‌راه انداخته موضوع بعدی صحبت‌های هیرو بود. او گفت: من طرفدار استفاده از کمک‌داور ویدئویی بوده‌ام چون فکر می‌کنم که با وجود آن داوران با آرامش بیشتری قضاوت می‌کنند و زمانی که داوران با آرامش خاطر قضاوت کنند، بدون شک فوتبال هم سود خواهد برد. به نوشته تسنیم، بازی بعدی ماتادورها دوشنبه‌شب مقابل مراکش حذف‌شده و همزمان با مصاف ایران و پرتغال خواهد بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت

رئال مادرید به روند درانی کریم بنزما کمک می کند.

طرفداری | کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت.

بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!