Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@20:53:53 GMT

تلخ‌ترین جشن تولد فوق ستاره آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۷۲۶۶

تلخ‌ترین جشن تولد فوق ستاره آرژانتینی

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز تلخ‌ترین تولد خود را جشن می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی امروز (یک‌شنبه) در حالی ۳۱ ساله می‌شود که تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در بدترین شرایط خود قرار دارد. مهاجم بارسلونا عادت دارد تولدش را در تورنمنت‌های بزرگ جشن بگیرد اما هرگز در چنین شرایطی تولد نگرفته است چون کشورش در شرف حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در روسیه در بهترین شرایط خود قرار ندارد. ستاره آلبی سلسته در دو بازی تیمش مقابل ایسلند و کرواسی درخشش نداشت. در نخستین بازی پنالتی‌ را از دست داد که می‌توانست پیروزی آرژانتین را برابر ایسلند رقم بزند. در دومین بازی نیز کاملا محو شده بود. باید این موضوع را نیز ‌اضافه کرد که خانواده‌ مسی به روسیه سفر نکرده است و مهاجم آرژانتینی بدترین لحظات خود را بدون حمایت آن‌ها در حال سپری کردن است. امروز مسی ۳۱ سالگی‌اش را در تنهایی جشن خواهد گرفت و تنها به شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال نیجریه فکر خواهد کرد.

با وجود چنین شرایطی برونیتسی، محل اقامت تیم‌ ‌ملی آرژانتین در جام جهانی تولد مسی را جشن خواهد گرفت. شهروندان روسی یک جشن را به این منظور در نظر گرفته‌اند و از این شب لذت خواهند برد.

با این حال ستاره آرژانتینی چیزی از این فستیوال نخواهد فهمید. احتمال دارد او تقاضای آرژانتین را برای شرکت در این مراسم نپذیرد و حتی ممکن است این جشن باعث آزار مسی نیز شود چون او در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. با این حال مسی می‌تواند در شب تولدش تنها یک آرزو داشته باشد؛ پیروزی برابر نیجریه و حذف نشدن از مرحله گروهی.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز

مراسم جشن و توزیع کیک ۲۰۰ متری همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، عصر سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) در بلوار کشاورز برگزار شد.

‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز

دیگر خبرها

  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • شوکه‌کننده: تهدید به مرگ خانواده‌ ستاره آرژانتین!
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • جنجال در آرژانتین؛ خانواده آنخل دی ماریا تهدید به قتل شدند!