Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:07:32 GMT

کارگر گرفتار از عمق چاه 23 متری نجات یافت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۷۳۷۰

کارگر گرفتار از عمق چاه 23 متری نجات یافت

به گزارش ایرنا، روح الله فدایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گرفتاری یک کارگر چاهکن در عمق چاه 23 متری ، تیم امداد و نجات ایستگاه شماره 4 به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه اقدام به خروج این فرد کردند.
وی علت این حادثه را نقص فنی بالابر و پارگی سیم بکسل بیان کرد و افزود: سقوط سطل حامل خاک به داخل درون چاه به چاه کن در حال کار آسیب نزده بود و آتش نشانان برای جلوگیری از مصدومیت شخص به سبب کمبود هوا و دم زدگی، سریع وی را که دچار استرس شده بود خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به مردم توصیه کرد در مواقع بروز حوادث از ازدحام در محل حادثه به خصوص حریم چاه ها و گودال ها پرهیز کنند تا ماموران امداد و نجات در انجام وظیفه و کمک به مصدومان با مشکل مواجه نشوند.
افزون بر60 نفر از آغاز سال جاری تا کنون بر اثر حادثه های گوناگون در شهرستان کاشان آسیب دیدند و دست کم هفت نفر نیز جان خود را از دست دادند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استرس اصفهان امداد و نجات مدیر روابط عمومی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»