Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی- پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز اظهار کرد: نیازمند حمایت و مساعدت جامعه پزشکی، مسئولان و اعضای شورای شهر برای تصویب رشته‌های پیراپزشکی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرج الله نگهداری با اعلام اینکه پرونده برخی رشته‌های پیراپزشکی از جمله پرستاری، هوشبری، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی را برای بررسی‌های اولیه به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال کرده ایم، گفت: «برای تصویب رشته‌های پیراپزشکی نیازمند همت، کارگروهی و مشارکت، همراهی، حمایت و مساعدت همه‌ اقشار جامعه بویژه جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، مسئولان بویژه امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار و اعضای شورای شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی- پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با بیان اینکه هرساله تعداد قابل توجهی از متقاضیان و داوطلبان کنکور بیش از دو سوم را شرکت‌کنندگان در آزمون گروه علوم تجربی تشکیل می‌دهند، افزود: «این تعداد داوطلب علاقه‌مند به رشته‌های گروه علوم تجربی و نیازمندی منطقه و شهرستان که تاکنون در هیچ یک از مراکز آموزش عالی شهرستان، رشته‌های مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی وجود نداشته و از طرفی تقاضا و درخواست‌های مکرر مردم شهرستان می‌طلبد تا یک عزم و همت عمومی از سوی اقشار مردم در راستای تصویب و راه انداز این رشته‌ها صورت گیرد.»

وی ادامه داد: «برای تحقق و نیل به این هدف این واحد دانشگاهی دست یاری خود را به سوی همه‌ مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه و عضو مجلس خبرگان رهبری، دکتر مسعودی نماینده، جامعه پزشکان نی ریزی مستقر در نی ریز و شیراز، کادر شبکه بهداشت و درمان نی ریز و اعضای شورای شهر دراز کرده و از همه‌‌ کسانی که می‌توانند در این راستا کمک و مساعدت کنند، طلب استمداد و یاری داریم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم