Web Analytics Made Easy - Statcounter



روزنامه شهروند با اشاره به حضور شهروندان در ورزشگاه آزادی برای تماشای فیلم بازی تیم ملی ایران در جام جهانی نوشت:گمان نکنیم که همه دنبال انجام خلاف عرف و اخلاق هستند. مردم دنبال شادی‌های جمعی هستند، به‌ویژه شادی‌هایی که روحیه ملی و هویت جمعی آنان را تقویت می‌کند.

سیاست‌هایی که ایجادکننده مانع در انتخاب آزاد مردم باشند، موجب شکل‌گیری نفرت نزد مردم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تغییرات و مطالبات فرهنگی اخیر می‌توان دوگونه برخورد کرد.

از یک سو می‌توانیم آنها را به رسمیت نشناسیم و در برابرش مقاومت کنیم و مثل برنامه چهارشنبه شب دیدار ایران و اسپانیا عمل کنیم که این کار جواب نمی‌دهد. تجربه ٤٠‌سال گذشته نشان داده که این مقاومت‌ها جایی شکسته می‌شود و تنها نتیجه‌اش از دست رفتن فرصت برای انتخاب بهترین رفتارها است، رفتارهایی که کمترین عوارض را داشته باشد.

راه دوم احترام گذاشتن به خواست‌های مردم و اعتماد کردن به آنان است. هر کسی که بخواهد رفتارهای ناهنجار و خلاف قاعده انجام دهد، معمولاً فرصت پیدا می‌کند و به دور از چشم‌های نظارتی می‌تواند خلاف کند و نیازی ندارد که به ورزشگاه برود. درحالی که با حضور در فضای عمومی، نوعی از کنترل اجتماعی و رسمی را پذیرا می‌شوند.

نباید اجازه داد که مردم از آن چه فکر می‌کنند درست است و یا دوست دارند محروم شوند. در این صورت دیگران را نیز به آن کار ترغیب کرده‌ایم. اجازه دهیم مردم رفتارهای عادی خود را نشان دهند و از طریق تجربه به اصلاح آنها اقدام کنند. مقاومت در برابر تغییرات و روندهایی که مشهود است، جز خسته‌تر شدن و درنهایت وا دادن نتیجه دیگری ندارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه ۲۷ اسفند و از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پرسپولیس با ۴۰ و پیکان با ۲۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و یازدهم جدول قرار گرفته‌اند و این بازی می‌تواند که آخرین دیدار برای هر دو تیم در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود، به نوع خود حساس و مهم است و ۳ امتیاز آن می‌تواند باعث صعود هر دو تیم شود.

با نگاهی به ۱۰ دیدار رو در روی گذشته دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر متوجه می‌شویم که پیکان هیچ دیداری را با برد پشت سر نگذاشته و ۹ پیروزی از آن پرسپولیس بوده و یک دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تساوی دو تیم هم به تاریخ ۴ دی ۱۴۰۱ بر می‌گردد که در ورزشگاه آزادی بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. پیکان در دو هفته گذشته به ترتیب توانست سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و ملوان را در ورزشگاه دستگردی تهران شکست دهد و شاگردان عنایتی قصد دارند تا سومین پیروزی متوالی خود را برابر پرسپولیس به دست آورند تا ۳ بازی آخر خود در سال ۱۴۰۲ را با پیروزی پشت سر گذاشته باشند.

کد خبر 6056893

دیگر خبرها

  • ملی پوشان در پک تمرین کردند
  • عکس| ساندویچ ۵۰ هزار تومانی فقط در این مکان!
  • ️بزرگترین اجتماع قرآنی در ورزشگاه آزادی ️برگزار می شود
  • جرارد پیکه: خلاف بارسلونا، مردم هرگز از تماشای بازی رئال مادرید لذت نمی‌برند!
  • (عکس) ساندویچ ۵۰ هزار تومانی فقط در این مکان!
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • ساندویچ 50 هزار تومانی فقط در این مکان! (+عکس)
  • عکس‌| ساندویچ 50 هزار تومانی فقط در این مکان!
  • پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس
  • استقلال خواهان برگزاری بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی