Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:02:50 GMT

اصناف از حقوق مصرف‌کننده حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۷۴۹۹

اصناف از حقوق مصرف‌کننده حمایت کنند

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، گفت: متولی انتخابات داخلی اتاق اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و امیدواریم سریع‌تر تعیین تکیلف شود.

خبرگزاری فارس: قاسم نوده فراهانی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه انتخابات اصناف در کل کشور و تهران برگزار شد، تصریح کرد: خیلی از استان‌ها انتخاباتشان برگزار و افراد انتخاب شده مشغول فعالیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در تهران انتخابات داخلی برگزار نشده و از چند روز پیش توسط کمیسیون نظارت سرپرست از هیات رئیسه قبلی تعیین شده است. با این حال امیدواریم هرچه سریع‌تر منتخبان مردم مشغول فعالیت خود در اتاق اصناف تهران شوند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه کمیسیون نظارت صحت انتخابات اصناف تهران را تایید کرده است، گفت: یک استعلامی وجود داشت که امیدواریم طی دو روز آینده انجام و انتخابات داخلی برای تعیین رئیس برگزار شود.

وی افزود: اصناف در شرایط کنونی باید به همراه اتحادیه‌ها بر عملکرد صنوف کنترل و نظارت داشته باشن، تا حقوقی از مصرف‌کننده ضایع نشود و از آن‌ها حمایت کنند.

نوده فراهانی در رابطه با برگزاری انتخابات داخلی اتاق ایران نیز بیان داشت: آقای فاضلی عضو هیات رئیسه اتاق ایران هست، اما اینکه رئیس بشود یا نه باید رای‌گیری صورت بگیرد. مهم این است که اعضا با هم‌دلی و همکاری امور اصناف را پیش ببرند.

وی افزود: مسئولیت برگزاری انتخابات داخلی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است در مورد انتخابات اتاق تهران نیز فرآیند قانونی وجود دارد که تمام شده، اما کمیسیون نظارت یک مورد اشکال گرفته تا از مرکز اصناف استعلام بگیرد و تکلیف آن روشن شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VCJ

منبع: فردا

کلیدواژه: اصناف دلار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیستمان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند