Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@07:56:58 GMT

جنجال بزرگ در بازی جنجالی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۷۵۰۸

جنجال بزرگ در بازی جنجالی جام جهانی

احساسات که به جوش بیاید، مسئولین رده‌ی دوم تیم‌ها هم از خود بی‌خود می‌شوند.

به گزارش شریان نیوز،در بازی دیشب آلمان- سوئد، لحظاتی بعد از به ثمر رسیدن گل تونی کروس در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه، گئورگ بهلاو و اولی فویگت، از مسئولین تیم ملی آلمان، رو به سمت نیمکت سوئد با چنان حرکت تحریک‌آمیزی شروع به تشویق تیم خود می‌کنند که اسکاندیناویایی‌ها را به واکنش وامی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گئورگ و اولی در تیم آلمان چه مسئولیتی دارند ؟ گئورگ بهلاو مدیر سازماندهی فدراسیون فوتبال آلمان است و سفرها و پروازهای تیم ملی را مدیریت می‌کند. او در حالت عادی بورورکراتی ساکت و آرام است. ولی در سوچی، او و سخنگوی رسانه‌ای فدراسیون، اولی فویگت با تکان دادن مشت‌های گره ‌کرده و دست زدنهای تحریک‌کننده، رو به سمت نیمکت سوئد، آنها را خشمگین کردند و با واکنش و حمله‌ی نیمکت زردپوشان مواجه شدند.

یکی از مسئولین تیم سوئد، بهلاو را هل می‌دهد و یکی از بازیکنان ذخیره بطری آب معدنی‌ای که در دست دارد را روی او خالی کرده و پیراهنش را خیس آب می‌کند. کار تا جایی بالا می‌گیرد که مدیر تیم ملی آلمان، اولیور بیرهوف، یکی از بادیگاردهای فدراسیون فوتبال آلمان و داور چهارم مجبور به مداخله می‌شوند. در ضمن سرمربی سوئد، یانه اندرسون هم با صدای بلند به بهلاو توهین می‌کند.

اندرسون می‌گوید " کسی نباید حریفی که 95 دقیقه با او جنگیده را مسخره کند. این کار آدمهای خیلی ضعیف است "

امیل فورسبرگ سوئدی که ستاره‌ی باشگاه لایپزیگ آلمان است هم می‌گوید " بی‌احترامی بود. یک رفتار منزجر کننده "

بعد از مدتی که احساسات فروکش کرده و از تب و تاب حادثه کاسته می‌شود، بهلاوِ مدیر و فویگتِ سخنگو به احتمال زیاد از کارهای خود و آنچه بر آنها گذشته شگفت‌زده شده‌اند.

بعد از چند ساعت فدراسیون فوتبال آلمان با استفاده از حساب توییتر خود از سوئدی‌ها عذرخواهی می‌کند.

مدیر تیم ملی آلمان، اولیور بیرهوف هم در مصاحبه با تلویزیون آ‌.آر.د این کشور می‌گوید " هیجانات و احساسات آنقدر بالا بود که یک مقدار از کنترل خارج شد ".

ولی بیرهوف در عین حال از دست سوئدی‌ها هم عصبانی است و می‌گوید " من با سوئدی‌ها چند بار صحبت کردم. بازی خشن و تخریبی و تلف کردن وقت بازی، نباید پاداش داده شود ".

منبع: ورزش سه

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟