Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از 10 هزار نیروی انگلیسی در آستانه سفر ماه آتی رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند. پلیس انگلیس از ترامپ و همسرش در مقابل اعتراضات و نیز هرگونه حمله تروریستی احتمالی محافظت به عمل می‌آورد.

ایران آنلاین / علاوه بر سربازان، افسران مسلح نخبه و افسران ضد ترور که در کنار سرویس هوایی ویژه بریتانیا (اس‌ای‌اس) آموزش دیدند، در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۴۰ خودروی پلیس و موتورسیکلت در زمان عبور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا از جاده‌ها مستقر می‌شوند. میل آن ساندی گزارش داد، هدف آنها مقابله با هرگونه تلاش برای ترور است.

ترامپ قرار است از کاخ بلنهایم بازدید کرده، به دیدار نخست‌وزیر انگلیس در چکرز رفته و ملکه انگلیس را در ویندسور ببیند. ملانیا ترامپ هم قرار است از یک بیمارستان کودکان بازدید کند.

به گفته مدیر سابق امنیت در پلیس لندن، تدابیر امنیتی شدیدی در زمان سفر دونالد ترامپ اجرا می‌شود و نیروهای حوزه‌های اطراف هم برای مداخله در زمان بروز موج خشونت‌بار گسترده به حالت آماده‌باش می‌روند. پلیس اسکاتلندیارد هم گفته، برای نظارت چند وجهی و عملیات امنیتی تدارک می‌بینند.

سفر جنجالی رئیس‌جمهوری آمریکا به انگلیس ۱۲ ژوئیه انجام می‌شود. ترامپ پیش از آن در نشست رهبران ناتو در بروکسل حاضر می‌شود.

سفر او سفری رسمی به دعوت دولت انگلیس نیست بلکه یک سفر کاری به حساب می‌آید اما با این وجود، او به دیدار ملکه الیزابت می‌رود. از آنجایی که سفر ترامپ "کاری" است، نباید مراسمی از سوی کشور میزبان برگزار شود.

سفر ترامپ با مخالفت‌های داخلی بسیاری در انگلیس روبروست. جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر گفته است ترزا می "دلایل فراوانی" برای لغو سفر رهبر کاخ سفید دارد.

به گفته کوربین، تشدید مناقشه تجاری میان آمریکا و اتحادیه اروپا و نیز رفتار آمریکا با کودکان مهاجر برای لغو سفر ترامپ به اندازه کافی است.

یکی از خاخام‌های سرشناس انگلیسی هم با مقایسه سیاست‌های مهاجرتی ترامپ با رویه‌های تاریخی که منجر به نسل‌کشی شده است، از نخست‌وزیر لندن خواست تا رویکرد رهبر آمریکا را در جریان سفر به انگلیس محکوم کند.

تاکنون ۵۳ هزار انگلیسی برای شرکت در اعتراضات ۱۳ ژوئیه موسوم به "ترامپ را متوقف کنید" اعلام آمادگی کردند. مشاوران ترامپ اندکی پیش از او برای بررسی جزئیات امنیتی وارد انگلیس می‌شوند. ترامپ همچنین قرار است در آخرین روز از سفرش به زمین گلف ترنبری در اسکاتلند برود. به گفته منابع، حدود ۲۰۰ یگان پشتیبانی پلیس برای اقدام در طول سفر رئیس‌جمهوری آمریکا نیاز خواهد بود.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت