Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم تیم ملی ایران پتانسیل امتیاز گرفتن از پرتغال را دارد و این را در دو بازی قبل خود نشان داده است.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به روسیه، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: قطعا کی‌روش از تیم ملی پرتغال شناخت کافی دارد چون خودش پرتغالی است و در گذشته هم سرمربی این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغالی‌ها مثل اسپانیا مالکیت و حفظ توپ ندارند ولی رونالدو یک بازیکن خلاق است و نباید به او و دیگر هم‌تیمی‌هایش فرصت‌خودنمایی بدهیم.

وی افزود: تیم ملی پرتغال از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده می‌کند و رونالدو هم به خوبی ضربات سر می‌زند. این مهاجم یک گل‌زن تمام عیار است و در دو بازی گذشته توانسته ۴ گل بزند که این نشان دهنده آمادگی بالای او است.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی باید در بازی با پرتغال فضا‌های زمین را پوشش دهد و فرصتی به رونالدو ندهد مثل بازی با آرژانتین در جام جهانی قبلی که به مسی فرصت خودنمایی ندادیم. به نظرم رونالدو را نمی‌شود با یک نفر پوشش داد باید با یک کار تیمی او را از کار انداخته و فرصت‌هایش را یکی پس از دیگری بگیریم. فکر می‌کنم تیم ملی ایران پتانسیل امتیاز گرفتن از پرتغال را دارد و این را در دو بازی قبل خود نشان داده است.

استیلی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا که با شکست تیم کشورمان همراه بود، خاطرنشان کرد: شاگردان کی‌روش به دلیل اینکه مقابل مراکش پیروز شده بودند، اعتماد به نفس خوبی در دیدار با اسپانیا داشته و به خود باوری رسیده بودند. ما با تیمی بازی کردیم که تلفیقی از رئال مادرید و بارسلونا بود، اما توانستیم بدون استرس بازی کنیم و نمایش قابل قبولی داشته باشیم. در بازی با اسپانیا نسبت به بازی با مراکش خیلی بهتر بودیم و اکثر موقعیت‌های آنها را خنثی کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: ایران با شش مدافع مقابل اسپانیا بازی کرد و همین باعث شد کار دفاعی منظمی مقابل آنها داشته باشیم، اما یک لحظه غفلت کرده و یک گل اتفاقی دریافت کردیم. تیم ملی ایران در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کرد و می‌توانست پیروز میدان شود اما خوب این اتفاق رخ نداد. تیم ملی ایران نشان داد که به بلوغ فنی در فوتبال رسیده و می‌تواند از این پس حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی 2018 جام جهانی 2018 روسیه ایران حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم

به گزارش ورزش سه، شمس آذر با کسب پیروزی روحیه بخش مقابل فولاد عازم تهران خواهد شد تا در مصافی سخت مقابل صدرنشین لیگ برتر به میدان برود. یکی از مهره های هجومی این تیم یعنی عیسی مرادی در گپ و گفتی کوتاه با خبرنگار ورزش سه از شرایط تیمش پیش از سخت ترین بازی خارج از خانه شمس آذر در نیم فصل دوم صحبت کرد.

* فولاد تبدیل به اولین تیمی شد که در فصل جاری مقابل شما دبل می شود. کمی‌راجع به این بازی بگو
بازی چندان سختی نبود اما وزش باد شدید در ورزشگاه کمی روند تیمی مان را مختل کرده بود. خداراشکر که بازی را بردیم و توانستیم هواداران خونگرممان را خوشحال بدرقه کنیم. احترام زیادی برای تیم ریشه دار فولاد قائلم اما این تیم در مقابل ما حرف چندانی برای گفتن نداشت و شاید تنها یکی دو موقعیت پنجاه درصدی روی دروازه ما خلق کردند.

* قبول داری عملکرد‌ شمس آذر در نیم فصل دوم تا حدی سینوسی بوده است؟
نتایج مان در نیم فصل دوم در مجموع بد نبوده اگرچه در دو سه بازی نتیجه نگرفتیم اما در بازی هایی که شکست خوردیم همانند هوادار نیز موقعیت های گل زیادی داشتیم و حق مان باخت نبود. هفته بعد از هوادار نیز مقابل نساجی‌ ای شکست خوردیم که نیاز شدیدی به برد داشت و با این وجود ما مقابل آن ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 
با این وجود به روند خوب مان برگشتیم و دو هفته اس که نتایج خوبی گرفتیم. به هرحال زمان می‌برد تا بازیکنان جدید نیز با تیم هماهنگ شوند. انصافا هوادارمان هم با وجود دو شکست پیاپی مان همچنان از ما حمایت کردند و دلگرمی بزرگی برای شمس آذر هستند.

*  گفتی هواداران، انصافا در بازی های خانگی‌ شمس‌آذر سنگ تمام می‌گذراند. حضورشان تا چه اندازه مثمر‌ثمر‌ است؟
دم شان گرم و واقعا دست بوسشان هستیم. در تمام بازی های خانگی مان تا اینجای فصل واقعا حضور پررنگی‌داشتند و اکثر مواقع ورزشگاه را پر‌کردند. یکی‌از دلایل نتایج خوب مان در قزوین هم حضور عاشقان هوادار شمس‌آذر است که چه در سرما و چه گرما حامی‌ما بوده اند و از تیم محبوبشان حمایت کرده اند. از آن ها ممنونیم که مارا حمایت می‌کنند. از هواداران خوب مان خواهشمندیم همانند بازی با پرسپولیس در ورزشگاه ازادی، مقابل استقلال هم از ما حمایت کنند و ماهم نهایت تلاش مان را میکنیم تا با پیروزی در تهران، دل شان را شاد کنیم. انشالله در این هفت بازی باقی مانده  هم مارا مثل همیشه حمایت کنند. حضور شان شدیدا مایه دلگرمی تیم شمس آذر است.

* بازی مقابل استقلال را در‌ پیش‌دارید. تیمی که در بازی رفت موفق به متوقف کردنش در قزوین شدید. چه برنامه ای برای رویارویی با آن ها در ورزشگاه ازادی دارید؟
به هرحال بازی در آزادی مقابل استقلال خیلی سخت است. آن ها بهترین تیم بازی های خانگی هستند و تنها دو بازی را در خانه نبرده اند و صدر نشین لیگ هستند. بازی سختی است اما برنامه ما مثل‌همه بازی ها، کسب سه امتیاز است و امیدوارم با تلاش کادرفنی و همه بچه ها بتوانیم با کسب سه امتیاز از تهران برگردیم. بازی رفت در قزوین هم هیچکس انتظار آن بازی جسورانه از تیم ما را نداشت و خیلی ها در آن مقطع ما را جزو کاندیدای سقوط می دانستند.

اما همانطور که دیدید با تلاش کادر فنی بخصوص اقا سعید دقیقی و البته مدیریت محترم باشگاه موفق به کسب نتایج خوبی در نیم فصل نخست شدیم. یکی‌از بهترین نمایش های ما در نیم فصل اول نیز مقابل استقلال بود و من فکر میکنم می‌توانستیم حتی به سه امتیاز هم برسیم که کمی بدشانس بودیم.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم