Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فرزین فرهادی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اختصاص اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تسطیح شالیزار‌های استان خبردادگفت: با تامین اعتبار از محل فاینانس خارجی ۵۰ هزارهکتار از شالیزار‌های استان تجهیز و نوسازی خواهند شد.

وی افزود: تاکنون ۵۰ هزارهکتار شالیزار‌های استان تجهیز و نوسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه اشاره به اینکه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح پوشش بتنی کانال‌های هدایت آب در شالیزار‌ها جذب شده است افزود: با تامین اعتبار  ۱۵ هزار هکتار شالیزار‌های استان تحت پوشش شبکه زهکشی قرار می‌گیرد.

فرهادی مصرف بهینه و افزایش بهره وری آب در زمین‌های کشاورزی از اهداف اصلی طرح‌های اجرائی مدیریت آب و خاک استان است گفت: سامانه‌های نوین آبیاری با اجرای شبکه‌های آبیاری قطره‌ای در ۳۵ هزار هکتار زمین‌های باغی و زراعی با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار تاکنون تحت پوشش این سامانه قرار گرفته است.

وی افزود: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های زیربنائی آبی و خاکی در زمین‌های کشاورزی این استان اختصاص یافت.

انتهای پیام /ر

اجرای شبکه‌های آبیاری قطره‌ای در زمین‌های کشاورزری مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران