Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه امسال در شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)، حضور کاروان های پیاده از سراسر استان در حرم مطهر را شاهد خواهیم بود، گفت: اجرای طرح کاروان های پیاده، کاری معنوی و خوب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) امروز (3 تیر) در جلسه شورای دهه کرامت فارس با اشاره به اینکه سه شنبه جلسه کمیته کشوری برگزار می شود، گفت: باید جلسه های هشت گانه کمیته ها در اسرع وقت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به کمیته های هشت گانه، اضافه کرد: همه فضای کشور دچار مشکل اقتصادی هستند اما نمی توان هیچ کدام هزینه های نذورات را برای جای دیگری خرج کرد.

 

حجت الاسلام سلامی با تاکید بر اینکه برنامه های مختلف حرم مطهر توسط صدا و سیما بهتر پوشش داده شود، اظهار داشت: سال گذشته به خاطر ناهماهنگی که در ستاد اتفاق روی داد، بحث کاروان های پیاده عملیاتی نشد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)، حضور کاروان های پیاده از سراسر استان در حرم مطهر را شاهد خواهیم بود، افزود: اجرای طرح کاروان های پیاده، کاری معنوی و خوب بود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال ایرانشهر مجلس آمریکا جام جهانی نمایندگان مجلس مقام معظم رهبری کانون های مساجد تیم ملی ایران روز حضرت شاهچراغ ع حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع دهه کرامت در فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • حال و هوای زائران در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) + فیلم