Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی (عضو شورای شهر تهران) ظهر امروز (سوم تیرماه) در حاشیه هفتادویکمین جلسه شورای شهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

معاون اجرایی شورای شهر در پاسخ به ابهامات بانک شهر و استعفای مدیرعامل سابق این بانک تصریح کرد: آقای افشانی و شهرداران باقی کلانشهرهای کشور که جزو سهامداران اصلی بانک شهر هستند، هفته گذشته در این رابطه جلسه‌ای برگزار کرده و تصمیماتی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جریان جزئیات علت استعفای مدیرعامل سابق بانک شهر نیستیم اما آنچه مسلم است رفتن ایشان از بانک شهر بوده و اینکه بانک در حال حاضر به وسیله سرپرست اداره می‌شود.

میرلوحی در پاسخ به این سوال که چرا بانک مرکزی پس از چهار سال به عدم صلاحیت مدیرعامل سابق رسیده است، گفت:‌ شاید جا دارد ما هم از بانک مرکزی گله کنیم و من در جلسه هم‌اندیشی امروز صبح با آقای افشانی، این مساله را مطرح کردم. البته از نظر من، عملکرد بانک‌های ما در سال‌های اخیر مشکل داشته است.

وی ادامه داد: من یکی از منتقدین بانک‌ها بوده و به رفتار آنها در خصوص موسسات مالی انتقاد دارم. بانک مرکزی با وجود تمام زحماتی که کشیده است اما اگر به موقع وارد عمل می‌شد شرایط به این شکل درنمی‌آمد. با این حال در مجموع شرایط بانک شهر از بسیاری از بانک‌ها بهتر است. در مورد مدیرعامل بعدی بانک شهر نیز لیستی در حال تهیه است و در آینده در خصوص آن تصمیم خواهیم گرفت.

میرلوحی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص وجود سندسازی‌هایی در بانک شهر و ارتباطات خانوادگی در این بانک گفت: اجازه بدهید وارد این مساله نشویم. الان دیگر زمان آن گذشته است. ایشان به هر دلیلی چه عملکردی و یا مسائل سختی باشد دیگر از بانک شهر رفته‌اند و اجازه دهید من ورود پیدا نکنم.

میرلوحی در واکنش به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که به مصاحبه او در خصوص اتلاف منابع شهرداری به خاطر اقدامات عیسی شریفی اشاره داشت، گفت: آقای نجفی از ما خواستند که وارد این بحث نشویم. یکی از این شرکت‌های کارگزار قرار بود به تعبیری آب بیاورند اما کوزه (شهرداری) را نیز به باد دادند. این شرکت‌ها قرار بود به خاطر شرایط مالی کمک دست شهرداری باشند و به عنوان واسطه و تسهیل‌گر عمل کنند. آقای نجفی (شهردار سابق) و آقای حسینعلی مکارم (معاون مالی شهردار) چندین بار از من خواستند در این خصوص تعامل کنم.

میرلوحی افزود: قرار بود قبل از عید مبلغ قابل توجهی به شهرداری بازگردانده شود و بعد این مهلت را به بعد از عید تغییر دادند اما تا امروز پول‌ها به شهرداری بازنگشته است. 

ادامه دارد....

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود میرلوحی بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق