Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دانشگاه تبریز اعلام کرد : فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، استاد دانشگاه تبریز را به عنوان پژوهشگر جوان برجسته کشور در شاخه شیمی معرفی کرد.
در مراسم بزرگداشت ابوریحان بیرونی و چهارمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته رشته های علوم پایه کشور، دکتر علیرضا ختائی ، استاد تمام گروه آموزشی شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر جوان برجسته کشور در شاخه شیمی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  این مراسم با گرامی داشت روز ابوریحان بیرونی برگزار شد و در آن از 6 پژوهشگر جوان برجسته کشور در رشته های علوم پایه و شاخه های شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست‌شناسی و زمین‌شناسی، برگزیده جایزه ابوریحان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پژوهشگر برتر دانشگاه تبریز ختایی شیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست حامد افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت با مسئولان ادارات و مدیران شهرک‌های صنعتی و صاحبان صنایع در عرصه کسب‌وکار با محور بررسی راهکار‌های تعامل و همکاری دانشگاه با صاحبان صنایع اجرای رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حامد افشاری در این نشست اظهار کرد: دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و حضور فعال صنایع می‌تواند یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و حتی جهان را ایجاد کند.

وی افزود: نمونه بارز این تلاش و شعار ما می‌توانیم در عملیات غرورآفرین وعده صادق بود. ۲۵ سال پیش نمی‌توانستیم حتی یک سیم‌خاردار تولید کنیم؛‌ اما اکنون توانایی کشور به جایی رسید که جزء قدرتمندترین کشور‌های موشکی دنیا شده؛ بنابراین در بحث علمی هم می‌توانیم در خیلی از حوزه‌ها نقش‌آفرینی کنیم و نه تنها در عرصه علمی؛ بلکه در عرصه بین‌المللی می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم که همه اینها احتیاج به خودباوری دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت گفت:‌ در منطقه غرب استان تهران ظرفیت‌هایی شامل صنایع، دانشگاه و بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد و با توجه به اینکه اکنون مشکل  کشور بحث امید است. با وجود اینکه نسبت به گذشته و دوران قبل از انقلاب رفاه و امکانات رفاهی نسبت به دوران قبل از انقلاب بیشتر شده؛ رسانه‌های غربی همیشه سعی در ایجاد ناامیدی و پوچ‌گرایی برای نسل جوان داشتند و همیشه باعث نگرانی مردم در منطقه و درباره آینده بودند که چه خواهد شد.

افشاری عنوان کرد: مهم‌ترین کار دانشگاهیان ایجاد امید، خودباوری و عمل کردن به شعار ما می‌توانیم و تحقق وعده‌های رهبری در شعار سال است. درصدد هستیم تا رویداد‌هایی نظیر رویداد صدرا را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان نظیر داشته باشیم و برنامه‌های تنظیم‌شده را در آینده نزدیک اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو