Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگار که تمام آرزو‌ها کمبود‌ها در حوزه بانوان ایران فقط در رفتن به ورزشگاه برای دیدن مسابقه فوتبال خلاصه شده است و زنان و کرامت زن مسلمان ایرانی را در این حد تقلیل داده اند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی چاهخوزاده؛* قبل از شروع دیدار ایران و اسپانیا تا این لحظه در یک بررسی از صفحات مجازی و کانال‌ها و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های جریان غربگرا و روزنامه‌های زنجیره ای، متوجه می‌شویم که بخش عمده‌ای از مطالب و تصاویر آن‌ها مربوط به حضور چند خانم در ورزشگاه برای دیدن مسابقه فوتبال است در کنار این موارد رسانه‌های ضد انقلاب و اظهار نظر کاپیتان اسپانیا راموس را هم کنار آن‌ها قرار دهیم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انگار که تمام آرزو‌ها کمبود‌ها در حوزه بانوان ایران فقط در رفتن به ورزشگاه برای دیدن مسابقه فوتبال خلاصه شده است و زنان و کرامت زن مسلمان ایرانی را در این حد تقلیل داده اند.

البته نمایندگان ناکارآمدلیست امید در مجلس که بزرگترین افتخار و هنرشان گرفتن یک عکس سلفی با موگیرینی بود در این روز‌ها به شدت فعال شدند و این مورد را یک فتح الفتوح می‌دانند.

اینکه مدیران غربگرا چه بلایی بر سرجامعه از اقتصاد تا فرهنگ و سیاست آورده اند که آمار طلاق در این ۵ ساله مدیریت سیاه اصلاحطلبان بطرز وحشتناکی چندبرابر شده و فروپاشی خانواده‌ها به مرز بحران رسیده و هر روزه خبری ناگوار در زمینه آسیب‌های اجتماعی می‌شنویم هم بماند....

اما اگر بعد از ۵ سال از جماعت پر ادعا درعرصه مدیریت و پر نیرنگ درعرصه رسانه بپرسیم دستاورد شما از مدیریت اجرایی کلان در این مدت طولانی چه بوده است؟ بجای نشان دادن کارنامه خود در زمینه کاهش مشکلات اقتصادی و آمار وحشتناک طلاق و مشکلات اجتماعی و تعطیلی کارخانجات، حتما به شما میگویند به زنان اجازه دادیم یک شب در ورزشگاه آزادی مسابقه فوتبال ببیند و ما توانستیم زنان را آزاد کنیم.

بله این تنها دستاورد ساختگی جماعت غربگراست برای فریب مردم از مدیریت سیاه و فلاکت بار و پرفساد خود در این چندساله اخیر...   علی چاهخوزاده - دبیر شورای تبیین مواضع شهرستان بافت درباره انحراف افکار عمومی   انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال ایران ورزشگاه مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند