Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@08:10:43 GMT

قیمت مرغ به 7300 تومان رسید

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۷۹۸۹

قیمت مرغ به 7300 تومان رسید

پول‌نیوز - رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ، انواع مشتقات و تخم مرغ در بازار را اعلام کرد.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش 100 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 700،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 500، توزیع درب واحد های صنفی 6 هزار و 650 و خرده فروشی 7 هزار و 300 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 300 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 300 تومان است.

یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 15 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه روند کاهشی نرخ مرغ در بازار ادامه دارد،گفت: با توجه به ازدیاد تولید و افزایش عرضه در برابر کاهش تقاضا، روزانه به طور متوسط قیمت هر کیلو مرغ  با افت 100 تومانی در بازار روبروست که این امر زیان انباشت مرغدار را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه امکان پیش بینی بازار مرغ در روزهای آتی وجود ندارد،بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی اعلام بار از طرف مرغداران و کاهش تقاضا در بازار پیش بینی می شود که اتفاق خاصی تا پایان هفته در بازار مرغ رخ ندهد.

یوسف‌خانی حداقل نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 8 هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که هم اکنون مرغداران در فروش هر کیلو مرغ زنده با زیان 500 تا 700 تومانی روبرو هستند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه قیمت تخم مرغ از ثبات نسبی در بازار برخوردار است، تصریح کرد: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ 7 هزار تومان و شانه ای 14 هزار تومان است که در هفته های اخیر به سبب همخوانی عرضه و تقاضا مشکلی در این بازار وجود نداشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746322

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت