Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع اطلاعاتی عراقی اعلام کردند تئوریسین حملات تروریستی داعش در استان صلاح‌الدین، در جریان یک عملیات اطلاعاتی شناسایی شد و به وسیله نیرو‌های امنیتی عراق از پای در آمد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شفق نیوز، منابع اطلاعاتی عراق گزارش داده اند که نیرو‌های امنیتی این کشور امروز در عملیاتی موفق شدند یکی از سرکرده‌های داعش در صلاح الدین را از پای در بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این خبر، نیرو‌های امنیتی در یک عملیات ویژه که بر اساس اطلاعات دقیق برنامه ریزی شده بود «ابو سلام العراقی» سرکرده داعش و تئوریسین این گروهک تروریستی در استان صلاح الدین را به هلاکت رساندند.

این تروریست نقش بسزایی در حملات متعدد، عملیات‌های انفجاری، آدم ربایی و ایجاد ایست‌های بازرسی در استان صلاح الدین داشته است و بعد از شناسایی مخفیگاهش در یکی از کانال‌های جزیره «الشرقاط» به همراه ۵ تن از همراهانش کشته شده است.

به گفته منابع آگاه، نیرو‌های امنیتی این تروریست را «عصب داعش» نام گذاری کرده بودند و هلاکت او اقدام مهمی در راستای شکست دادن عناصر پنهان داعش در استان صلاح الدین به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروهای امنیتی عراق صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند