Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم گفت: باید تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است و عده‌ای هم به‌جای اینکه مرحم باشند نمک به زخم می‌زنند. مردم وقتی می‌بینند که یک مسؤول می‌آید و مشکلات آنها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آنها افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسئولان نباید از تذکر برآشفته شوند روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران وضعیت معیشت و اقتصاد هستند و از علما، مراجع و حوزه می‌خواهند نسبت به وضع موجود تذکر دهند.

این مرجع تقلیدعنوان کرد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی رحمانه هم مشغول است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است. هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید بدانند ما هم همدرد آنها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم، یادآورشد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان درازبودن دشمن شد و الان هم عده ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است و باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرده و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت فقیه و مردم محافظت کرده و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: نباید مسایل حاشیه ای مطرح شود بلکه همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسایل اختلافی پرهیزشود.

وی گفت: باید یک صدا و آن هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و توصیه‌های امام راحل مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/ح

مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است/برخی مسئولان با کتمان مشکلات نمک بر زخم نپاشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند