Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون روسیه به کارشناسی گروه دوم جام جهانی پرداخت و شانس ایران را برای صعود کم ندانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران با یک پیروزی و یک شکست در بازی پایانی شانس صعود به مرحله بعدی را جستجو می‌کند. شبکه matv روسیه در ویژه برنامه جام جهانی خود به گروه دوم این رقابت‌ها پرداخت و شانس شاگردان کی‌روش را بعنوان شگفتی این گروه به مرحله دوم زیاد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که پیش از مسابقات هر روز در استودیویی جالب توجه در محل استادیوم‌ها اجرا می‌شود امروز به تفسیر گروه دوم پرداخت.

مفسر این برنامه پیروزی روز اول تیم ملی ایران را یک شگفتی بزرگ عنوان کرد و به تمجید عملکرد تاکتیکی کارلوس کی‌روش پرداخت. این در حالی است که طی روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد دفاعی ایران شکل گرفته است. با این حال مفسر این برنامه با اشاره به عملکرد ۳۰ دقیقه‌ای ایران مقابل اسپانیا بعد از عقب ماندگی یک گله‌ آنها را تیمی تاکتیکی و برنامه محور عنوان کرد. تیمی با آرزوهای بزرگ که در مسلخ تیم‌های مدعی گرفتار آمده است.

در این برنامه با نمایش هایلاتی از نمایش عملکرد ایران طی دیدارهای اخیر خصوصا در فاز دفاعی از آنها بعنوان تیمی که برای شگفتی در این رقابت حاضر شده‌اند یاد شد. در ادامه با اعلام اینکه آنها با سود بردن از موقعیت اکنون با سه امتیاز در کنار اسپانیا و پرتغال مدعی صعود هستند از آرزوی بزرگ کارلوس کی‌روش برای دستیابی به افتخاری بزرگ و غیرقابل تکرار بهمراه ایران صحبت شد. مفسر این برنامه در واکنش به اینکه ایران با عملکرد دفاعی خود گروه را با چالش مواجه کرده گفت:

به هیچ عنوان من این را قبول ندارم. آنها قهرمان (اسپانیا) را دچار دردسری بزرگ کردند و باعث شدند لاروخا برای این سه امتیاز جشن بگیرد! چیزی که انتظارش نمی‌رفت. هیه‌رو بعد از قبول رهبری این تیم هرگز تصور چنین چالشی مقابل ایران تحت رهبری کی‌روش را نداشت. بعد از یک نیمه مقاومت عجیب آنها در نهایت تسلیم شدند اما گل کاستا برای جشن پیروزی آنها کافی نبود چرا که ایران با بهره بردن از وینگرهای فوق تکنیکی خود یک دردسر بزرگ با ایجاد چند موقعیت را شکل داد. آنها حتی به گل هم رسیدند اما این پایان کار نبود و VAR (ویدیو چک) برنامه شادی آنها را مختل کرد. چند موقعیت دیگر برای بالا بردن آدرنالین هواداران کم تعداد اسپانیا کافی بود و بدشانسی ایران در نهایت یک شکست نزدیک را شکل داد.

مفسر این برنامه در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی ایران شانسی برابر پرتغال خواهد داشت گفت:

خیلی بعید است. آنها پر انرژی هستند اما پرتغال مدعی اصلی این گروه است. آنها نسبت به تیم قهرمان یورو تغییر زیادی داشتند اما برابر اسپانیا در بازی اول بهتر نشان دادند. این عملکرد برتری جویی مقابل مراکش نیز با سه امتیاز همراه بود و چرا اکنون باید شانس آنها را برای حذف بیشتر از تیم آسیایی دانست. غیر ممکن است اما مطمئنا رسیدن به امتیاز برای کریس و هم‌تیمی‌هایش سخت خواهد بود چرا که ایرانی‌ها با سه امتیاز برای صعود خواهند جنگید و شانس صعود دارند و این امیدواری برای صعود برای پرتغال دردسر خواهد داشت. هیچ چیز تا پیش از سوت پایان بازی علیرغم شانس زیاد پرتغال مشخص نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 سرمربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد