Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@19:16:19 GMT

پذیرش دوره‌های MBA و DBA در دانشگاه تهران‌

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۲۶۶

پذیرش دوره‌های MBA و DBA در دانشگاه تهران‌

هر روز مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارها در طی روند کاری خود با چالش‌های پیجیده‌تر و متنوع‌تری روبرو می‌شوند. برای غلبه بر این چالش‌ها ضروريست که متناسب با رشد پیچیدگی‌های دنیای امروز مهارت‌های مدیريتي صاحبان كسب و كار افزایش پیدا کند. دوره‌های كاربردي MBA و DBA در سطح دنیا برای پاسخ به این نیاز طراحي و توسعه پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به منظور ارتقاء توانمنديهاي تخصصي و حرفه‌اي مديران و كارشناسان شركت ها و سازمان ها و توسعه ارتباط بخش صنعت با دانشگاه، دانشكده مديريت دانشگاه تهران بعنوان مهم ترین و معتبرترین مرکز مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره هاي آموزشی و مهارتی MBA و DBA نموده است.
مهمترین هدف دوره هاي آموزش كاربردي در دانشكده مديريت دانشگاه تهران، بكارگيري اساتيد مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره ای دارند. اين دوره ها با هدف آماده سازی هرچه بيشتر مديران و كاركنان سازمانهاي مختلف دولتي و خصوصي طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزارهایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.
شایان ‌ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا خواهد گردید.
علاقه مندان می توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن های 88339657 الی 59 تماس حاصل فرمایند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد