Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ وحید فروغی  با اعلام این خبر گفت: با تماس یک شهروند، خبر حریق به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک اطلاع رسانی شد و بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره 2 راهی محل حادثه واقع در محدوده خیابان چهارم شمالی 60 متری امام حسین(ع) شدند.
مسئول معاونت خدمات شهری شهرداری کهریزک در تشریح خبر افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند که پست برق به دلیل نوسانات و نقص فنی دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای حاضر در محل ابتدا با رعایت اصول ایمنی ،اقدامات لازم جهت قطع  فیوزهای موجود در پست برق را انجام داده و سپس با استفاده از کپسول های اطفای حریق co2 عملیات اطفای حریق را با بیشترین  تاثیر گذاری بر حریق های پرخطر اجرا کردند .
وی افزود: باتوجه به احتمال وقوع خطر برق گرفتگی، نیروهای آتش نشانی محل وقوع حادثه را تا زمان حضور نیروهای امداد اداره برق  ایمن سازی کردند  تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اطفا حريق پست فشار قوي برق آتش چنگال کهريزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد