Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال سوئد رفتار بازیکنان تیم ملی آلمان پس از به رسیدن گل دوم در بازی شب گذشته (شنبه) را منزجرکننده دانست. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، امیل فورسبرگ درباره نوع رفتارهای بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پس از پیروزی 2 بر یک برابر سوئد در دور دوم بازی‌های گروه F جام جهانی 2018 روسیه گفت: این یک نمایش بی‌احترامی بود که نفرت‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این رفتارها را منزجرکننده می‌دانم.

پیش از این اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد نیز ناراحتی خود را از رفتارهای بازیکنان تیم‌ ملی فوتبال آلمان در جمع خبرنگاران ابراز کرده بود.

تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با گل دقیقه 95 تونی کروس از روی ضربه ایستگاهی توانست با نتیجه 2 بر یک از سد سوئد بگذرد و امیدهای خود را برای صعود حفظ کند.

خبر دیگر از جام جهانی 2018 روسیه مربوط به اظهارنظر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کرواسی پس از پیروزی خیره‌کننده 3 بر صفر برابر آرژانتین است.

لووره کالینیچ در جمع خبرنگاران گفت: می‌خواهیم در هر بازی برنده باشیم و به دنبال 3 امتیاز بازی پایانی برابر ایسلند نیز هستیم. تلاش می‌کنیم تا در هر بازی اوج توانمندی‌های خود را به نمایش بگذاریم. تمامی اعضای تیم ملی فوتبال کرواسی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر آرژانتین خوشحال بودند اما جام جهانی 2018 با این بازی برای ما تمام نشد. ما اگر به دنبال اتفاق مهم‌تری هستیم باید با همین‌ روحیه ادامه دهیم. با زلاتکو دالیچ (سرمربی کرواسی) نتایج خوبی می‌گیریم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال کرواسی با 6 امتیاز صدرنشین گروه D جام جهانی 2018 روسیه است و صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی کرد. تیم‌های ملی نیجریه (3)، ایسلند (یک) و آرژانتین (یک) رتبه‌های دوم تا سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در 36 سالگی به سوالات تکراری در مورد پایان دوران حرفه‌ای خود عادت کرده است. او نه می‌داند این اتفاق چه زمانی می‌افتد و نه اینکه در آینده چه خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای با پادکست بیگ تایم، از او در مورد رویاهایی که پس از قهرمانی جهان در سال 2022 باید برآورده کند، پرسیده شد.

مسی به این سوال اینچنین پاسخ داد: "در زمینه ورزشی، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که تمام رویاهایم را محقق کردم و حقیقت این است که نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بخواهم. سعی می‌کنم از همه چیزهایی که خداوند تاکنون به من داده استفاده کنم، که بسیار است."

بازیکن اینترمیامی در مورد آنچه که احساس می‌کند برای تصمیم گیری نهایی باید اتفاق بیفتد، صحبت کرد: "می‌دانم لحظه‌ای که احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم کار کنم، دیگر سرگرم نمی‌شوم یا به هم تیمی‌هایم کمک نمی‌کنم، زمان خداحافظی رسیده است. من خیلی از خودم انتقاد می‌کنم، می‌دانم چه زمانی خوب و چه زمانی بد بازی می‌کنم."

سن یک عامل تعیین کننده نخواهد بود، اما او تاکید کرده که وضعیت جسمانی برای او عامل مهمی است: "وقتی احساس کنم زمان آن رسیده است که آن قدم را بردارم، بدون فکر کردن به سن آن را انجام خواهم داد. اگر احساس خوبی داشته باشم، سعی می‌کنم به رقابت ادامه دهم، زیرا این چیزی است که دوست دارم و می‌دانم چگونه آن را انجام دهم. هنوز به خداحافظی فکر نکرده‌ام، سعی می‌کنم از زندگی روزمره و لحظات بدون فکر کردن به آینده لذت ببرم. امیدوارم مدتی دیگر به بازی ادامه دهم، چیزی که دوست دارم. وقتی زمانش برسد، مطمئناً راه را پیدا خواهم کرد."

این ستاره آرژانتینی بار دیگر جدایی عجولانه خود از بارسلونا به پاری سن ژرمن را یادآوری کرد: "زمانی که به پاری سن ژرمن رفتم، تغییر سختی بود چون در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشتم و به ماندن فکر کرده بودم. آماده رفتن نبودم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید را کشف کردم. این تغییری بود که من به دنبال آن نبودم، بنابراین در ابتدا سخت بود."

دیگر خبرها

  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو