Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:08:42 GMT

بیش از ۵۰ درصد سهم مالیاتی کشور به عهده تهران است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۳۷۴

بیش از ۵۰ درصد سهم مالیاتی کشور به عهده تهران است

رئیس امور مالیاتی استان تهران با بیان اینکه سهم درآمد مالیاتی تهران بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود گفت: بیش از ۵۰ درصد سهم مالیاتی کشور به عهده تهران است. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمدرضا نوری امروز در جلسه با مدیران مالیاتی شهر و استان تهران، با اشاره به سهم مالیاتی استان تهران در کشور اظهار داشت: بیش از 50 درصد سهم مالیاتی کشور به عهده تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همان طور که در بودجه عمومی کشور پیش‌بینی شده است، درآمد مالیاتی کشور حدود 114 هزار میلیارد تومان برآورده می‌شود که از این مبلغ بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان سهم استان تهران است.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با بیان اینکه 58 درصد از سهم بودجه عملکردی سال 96 به عهده تهران بوده است افزود: با اقدامات انجام شده در حال حاضر به سمتی پیش می‌رویم که رشد مالیات بر ارزش افزوده که از منابع مهم تأمین بودجه مالیاتی کشور است با مالیات مستقیم برابری می‌کند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار میلیون مؤدی مشاغل در نظام مالیاتی کشور وجود دارد که از این تعداد حدود یک میلیون نفر از مؤدیان مشاغل در تهران هستند.

انتهای پیام/ ز

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟