Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  'تان چنگ هو'Tan Cheng Hoe  افزود: ایران در دو بازی انجام شده خود مقابل مغرب و اسپانیا بازی بسیار خوب و کیفی را از خود نشان داده است.
وی افزود: بازیکنان تیم ملی ایران در مسابقات خود در بالاترین سطح آمادگی در زمین حضور یافتند که حاکی از تلاش های قبلی این تیم برای حضور قابل توجه و موثر در مسابقات جام جهانی روسیه 2018 بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تان چنگ هو افزود: ایران در هر دو مسابقه سطح بازی های کیفی و بالای آسیا را به جهانیان نشان داد.
وی که در یکسال اخیر هدایت تیم ملی مالزی را برعهده گرفته است، افزود : بازی ایران در مقابل اسپانیا نقطه عطفی دراین مسابقات بود زیرا تیم ایران به عنوان یک تیم آسیایی در مقابل یک تیم تمام عیار کیفی اروپایی قرار گرفت اما با برنامه ریزی و دفاع خوب توانست نتیجه بازی را با اختلاف یک گل واگذار کند.
وی تاکید کرد: تیم ملی فوتبال ایران در یک دهه اخیرتلاش های موثر و اقدامات رو به جلوی کیفی داشته و به همین دلیل به چند دور اخیر مسابقات جام جهانی راه یافته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال مالزی همچنین گفت: بی شک در میان پنج تیم آسیایی شرکت کننده در مسابقات جام جهانی روسیه 2018، تیم ملی فوتبال ایران بهتر از ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و عربستان در مسابقات خود حاضر شد و سطح کیفی بازیکنان را به نمایش گذاشت.
وی ابراز امیدواری کرد تا ایران در بازی با پرتغال نیز بتواند دستاورد خوبی داشته باشد.
سرمربی چینی تبار مالزی با بیان اینکه ایران یکی از کیفی ترین مربی های جهانی را در اختیار دارد گفت: کارلوس کی روش پرتغالی قطعا با تیم ملی فوتبال پرتغال کاملا آشنایی دارد و این موضوع به تیم ملی ایران کمک بسیاری خواهد کرد.
وی درعین حال گفت : البته فوتبال عرصه غیرقابل پیش بینی است و بنابراین نمی توان با قاطعیت نتیجه مسابقه ایران و پرتغال را حدس زد.
تان چنگ هو که از سال 2004 تا سال گذشته در کادر مربیان تیم ملی مالزی قرار داشته، ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال مالزی و ایران در آینده با یکدیگر مسابقه دوستانه ای را برگزار کنند زیرا این تیم تجربیات بسیاری برای انتقال به سایر تیم های آسیایی دارد.
تیم ملی فوتبال مالزی از سال 1963 فعالیت خود را آغاز کرد.
جام جهانی 2018 از روز 24 خردادماه با دیدار تیم های عربستان سعودی و روسیه آغاز شد و تیم ملی فوتبال ایران نیز در گروه «ب» با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است.
تیم های اسپانیا و پرتغال با یک برد و یک تساوی و 4 امتیاز و ایران با یک برد و یک باخت 3 امتیاز دارند.
دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی فوتبال از ساعت 22 و 30 دقیقه فردا شب (دوشنبه ) به وقت تهران (ساعت 2 بامداد سه شنبه به وقت مالزی ) در ورزشگاه سارانسک مسکو برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی سرمربی تیم ملی فوتبال مالزی تیم ملی فوتبال ایران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 6087953

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم