Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: درآمد سرانه استان رو به پایین بوده و میزان پوشش تامین اجتماعی در استان کم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مقصود مقدمی کیا، مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی، امروز(۳خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشودگی جرایم تامین اجتماعی استان گفت: کارفرماهای مشمول تامین اجتماعی مکلف اند لیست حق بیمه را به موقع و تا تاریخ 10/4/97، به سازمان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر این اتفاق به موقع انجام نگیرد، از قبل لیست ده درصد و از قبل پرداختی ماهانه دو درصد، جریمه می شوند.

 

مقدمی کیا با بیان این که کارفرماهای خوش حساب با مراجعه در وقت معین می توانند از تمام بخشودگی جرایم استفاده کنند، ادامه داد: تسهیلات جرایم، استفاده از تقسیط 12 ماهه و 36 ماهه است.

 

این مسئول تصریح کرد: تا به امروز یک هزار و 427 نفر برای استفاده از بخشودگی جرایم اعلام آمادگی کرده اند که اگر این آمار عملیاتی شود، 12 میلیارد و نیم تومان، از جرایم بخشوده خواهد شد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به بدهی های معوق این سازمان خاطرنشان شد: 220 میلیارد تومان بدهی معوق سازمان است که با بخشودگی جرایم، این رقم به 63 میلیارد تومان می رسد.

 

مقدمی کیا با بیان این که یک سوم این بدهی ها متعلق به شهرداری ارومیه است، عنوان کرد: با توجه به این که بزرگترین بدهکارها به سازمان تامین اجتماعی شهرداری ها و به ویژه شهرداری ارومیه است، 80 تا 90 میلیارد تومان بدهی متلق به شهرداری مرکزی بوده که با پرداخت آن قسمت اعظمی از مشکلات حل خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: سازمان نیز به مراکز درمانی بدهی بسیاری داشته و مابقی نیز تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت است.

 

این مسئول با بیان این که 370 هزار و 377 نفر بیمه شده اصلی در تامین اجتماعی آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: با احتساب خانواده بیمه شدگان، یک میلیون و 156 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

 

مقدمی کیا در پایان افزود: درآمد سرانه استان رو به پایین بوده و میزان پوشش تامین اجتماعی در استان کم است، لذا با عضو مردم در صندوق تامین اجتماعی، می توان کمبود درآمد را جبران کرد.

 

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس آمریکا کانون های مساجد ایرانشهر تیم ملی ایران مهدویت قوه قضائیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تسهیلات جرایم سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد