Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:39:48 GMT

اتحادیه مرکزی میوه و تره بار مرجع نرخ گذاری است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۵۵۸

اتحادیه مرکزی میوه و تره بار مرجع نرخ گذاری است

سیدرضا هاشمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره نحوه نرخ گذاری میوه افزود: عرضه میوه در شهرها توسط ادارات تابعه شهرداری ها انجام می شود، اما ادارات مرجع نرخ گذاری میوه نیستند.
وی ادامه داد: این سازمان، نرخ میوه را براساس اعلام سایت اتحادیه مرکزی در اختیار اتحادیه میوه و تره بار قرار می دهد و با حدود 2 تا 5 درصد افزایش قیمت نسبت به استان همجوار(اصفهان) به دلیل هزینه حمل و نقل، در بازار عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی تصریح کرد: افزایش قیمت میوه در تابستان به دلیل افزایش نرخ ارز، نهاده های وارداتی تولید و هزینه های حمل و نقل محتمل است، اما این افزایش غیر منطقی نخواهد بود.
وی با بیان اینکه میوه های متنوع و صیفی جات به وفور در استان در حال توزیع است، افزود: امسال به دلیل بارش های مساعد فصل بهار، تاکنون شاهد کمبود عرضه میوه در استان نبوده ایم و این محصولات با کیفیتی مطلوب تر از سال های گذشته و قیمتی مناسب تر در حال عرضه است.
به گزارش ایرنا، درحالی که رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد در روزهای اخیر از گرانی قیمت هندوانه در بازار خبرداده و قیمت پایین فروش این محصول در سال گذشته و به صرفه نبودن کشت آن را عامل این گرانی عنوان کرده بود، اما اظهارات ایم مقام مسئول از کاهش قیمت هندوانه به دلیل بارش های بهاری در استان های تولید کننده در ماه های گذشته حکایت دارد.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شهرکرد، پیش رس، نوبرانه، سردرختی و وارداتی و صادراتی بودن میوه و وضعیت عرضه و تقاضا را ازعوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری میوه عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، از 170 نوع میوه و صیفی جات عرضه شده در چهارمحال و بختیاری تنها حدود 10 محصول در استان تولید و مابقی از استان های دیگر بخصوص اصفهان وارد می شود.
8125/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان چهارمحال و بختیاری حمل و نقل کشاورزی میوه و تره بار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نیست.

همچنین در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار،حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.irمراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد