Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:12:49 GMT

سارقان دکل های مخابراتی در ملکشاهی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۵۶۱

سارقان دکل های مخابراتی در ملکشاهی دستگیر شدند

سرهنگ خسرو تنها روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان ملکشاهی از جمله سرقت دکل های مخابراتی کار شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با گشت زنی مستمر و هدفمند موفق شدند 2 سارق حرفه ای را شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده از سارقان حرفه ای هستند، یادآور شد: سارقان پس از اعتراف به سرقت چندین دکل مخابراتی ، یک دستگاه موتورسیکلت و سرقت لوازم داخل خودرو جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ تنها با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.
شهرستان 30 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7179/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خودرو سرقت ماموران پلیس موتورسیکلت سارقان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان