Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:19:07 GMT

کشف 160 کیلوگرم هروئین به هلاکت سوداگر مرگ منجر شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۵۷۸

کشف 160 کیلوگرم هروئین به هلاکت سوداگر مرگ منجر شد

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نزدیک به 160 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین درعملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان کشف شد و طی این عملیات یک سوداگر مرگ نیز به هلاکت رسید.

سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان اهواز مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی افزود: بامداد امروز طی یک عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با مستقر شدن در محور اهواز – اندیمشک و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر پس از ورود به کمین پلیس، برای فرار از دست قانون اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی استان کردند که با تیراندازی متقابل یک قاچاقچی به هلاکت رسید و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بازرسی خودروی قاچاقچیان یک قبضه اسلحه کلت با مهمات مربوطه و مقدار 159 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد که به همراه سایر مدارک و پرونده برای طی مراحل قانونی به مقامات ذیصلاح ارجاع شد.
7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان كشف مواد مخدر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی