Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:22:30 GMT

مسجد محوری نیاز جامعه امروز است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۶۸۸

مسجد محوری نیاز جامعه امروز است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه کشور، از فعالیت‌های قرارگاه منتظران شهادت بازدید کرد.

محمدمهدی مسلمی فر مسئول قرارگاه منتظران شهادت استان قم در این بازدید به ارائه گزارش از فعالیت‌های این قرارگاه پرداخت و گفت: بیش از 600 نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند که 150 نفر از این تعداد طلبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه منتظران شهادت استان قم بیان کرد: با توجه به اهمیت کارها و فعالیت‌ها، استان را به پنج منطقه تقسیم کرده‌ایم و یک مسجد را به‌عنوان مسجد مادر انتخاب کرده‌ایم، در مجموع 600 مسجد در این مناطق قرار دارند که همگی بر حول مسجد مادر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قرارگاه منتظران شهادت در موضوع مسجد محوری فعالیت می‌کند،اضافه کرد: مسجد محوری نیاز جامعه امروز است.

انتهای پیام/ح

بازدید آیت‌الله اعرافی از فعالیت‌های مسجد محوری در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس فرهنگی سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در نشست بررسی مسایل مجتمع کُک طبس که با حضور مدیرعامل و سهامداران مجتمع، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود به عنوان شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: این مجتمع که در ابتدای دولت سیزدهم با 20 درصد ظرفیت دو باتری فعال بود، به همت سهامداران و با پیگیری‌های صورت گرفته، با افزایش حجم تولیدات به فعالیت خود ادامه داد. 

وی با اشاره به فعال شدن دو باتری این کارخانه در سال 1401 تصریح کرد: با رسیدن باتری‌های قبلی به ظرفیت 100 درصدی و افتتاح فاز دوم کارخانه شامل باتری‌های سه و چهار، تولید کک در این مجتمع افزایش چشمگیری داشت. 

استاندار خراسان جنوبی با قابل تقدیر خواندن اقدامات صورت گرفته گفت: فعالیت این مجتمع در اشتغالزایی و رونق استان نقش بسزایی دارد. 

قناعت با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این واحد تولیدی متذکر شد: به جهت اهمیت موضوع و نقش تولیدات این کارخانه در رفع نیاز داخلی کشور، مجتمع کُک طبس باید با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد. 

در ادامه این نشست درخصوص راهکارهای توسعه و افزایش سطح تولید کک در این مجتمع بحث و تبادل نظر شد. 

شایان ذکر است؛ مجتمع کک طبس، سومین مجتمع صنعتی تولید کک کشور است که با زیربنای 15 هزار و 500 متر مربع در زمینی به مساحت 300 هزار متر مربع ایجاد شده و زمینه اشتغال حدود 400 نفر را فراهم آورده است. کک تولیدی این مجتمع در صنایع فولاد و زغال کاربرد دارد.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خراسان جنوبی  تأکید کرد. 

قناعت در دیدار محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی و اسد اسلامی‌ خواه مدیرعامل مؤسسه نصر  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، در زمینه فعالیت‌های این قرارگاه در استان خراسان جنوبی بحث و تبادل نظر کرد. 

در این نشست با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل قطعات 21 و 22 راه آهن بیرجند- قاین-  یونسی به این قرارگاه محول شده، مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در اسرع وقت نسبت به شروع و تکمیل این قطعات اقدام کند. 

طول قطعات 21 و 22 راه آهن استان که حدفاصل گناباد- قاین واقع شده، 85 کیلومتر است. استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در خراسان جنوبی در اجرای باندهای دوم سطح استان از دیگر مصوبات این نشست بود. این دیدار با حضور علیرضا عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و میمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند