Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز یزد، پارکهای بزرگ و سینماهای یزد میزبان تماشاگران جام جهانی فوتبال ایران هستند.
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد یزد به صورت رایگان برای شهروندان و گردشگران  بازی های جام جهانی فوتبال کشورمان را در پارک کوهستان و پارک بزرگ شهر پخش می کند.
در بازی های اخیر تیم ملی کشورمان استقبال زیادی از پارکها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دو سینمای فعال یزد نیز بازی های فوتبال کشورمان در جام جهانی را به صورت زنده برای شهروندان پخش خواهند کرد.
علاقه مندان برای تهیه بلیط های تماشای بازیهای تیم ملی کشورمان می توانند به گیشه و یا کانال های سینما تک و سینما جام جم در فضای مجازی مراجعه کنند.
تیم ملی کشورمان در آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی ، فرداشب  ساعت 22:30 رویاروی تیم ملی پرتغال صف آرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد جام جهانی فوتبال پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد

به گزارش همشهری آنلاین، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند و همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و با حضور اوسمار ویرا جان دوباره‌ای گرفته و در ۹ بازی اخیر خود موفق شده در ۷ دیدار حریفان را شکست دهد. این تیم حالا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نمایش هجومی، قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و پرسپولیس به همان روزهای بازگشته که همه هواداران انتظار آن را داشتند.

موضوعی که شاید در این روزها به آن کمتر توجه می‌شود، عملکرد سرخ‌پوشان در خط دفاعی است. موضوعی که در نیم فصل اول و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌‍‍محمدی تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود و بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بارها و بارها این تیم در این ناحیه ضربه خورد. زمانی که آمارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که قرمزها تحول بزرگی در خط دفاعی داشته‌اند. همین موضوع کمک بزرگی به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم داشته است.

پرسپولیس در ۹ بازی خود با اوسمار تنها در دو بازی برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گل خورده که هر ۳ گل روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است و این تیم در ۷ بازی دیگر موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته دیگر این است که پرسپولیس در این بازی‌ها به گونه‌ای عمل کرده که حریفان کمترین خلق موقعیت را داشته‌اند. با این روند به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند امیدوار به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز باشند و قهرمانی باز هم می‌تواند به اوسمار و شاگردانش در پرسپولیس برسد.

کد خبر 844918 منبع: ایرنا برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم