Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز یزد، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان گفت:دوره مقدماتی عکاسی، تابستان امسال در حوزه هنری یزد برگزار خواهد شد.
فیض با اشاره به این که این دوره ویژه گروه سنی 15سال به بالا است، افزود: این دوره با رویکرد تولید محور به صورت تئوری و کارگاهی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 20 در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اشاره کرد : در این دوره دو ماهه که از نیمه تیرماه آغاز می‌شود هنرجویان و علاقه‌مندان، آموزش‌های لازم از جمله آشنایی با دوربین، لنز، دیافراگم، نورسنجی، نکات کاربردی و تجربی و فنون و هنر عکاسی را زیر نظر هادی دهقان از عکاسان توانمند استان فرا می‌گیرند.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان گفت:هدف از برگزاری این دوره را کشف، پرورش، حمایت و هدایت استعدادهای هنری جوان، تقويت توانایی و سواد بصری هنرمندان این عرصه، ارتقای سطح کيفی هنر عکاسی در استان، فراهم آوردن زمينه مناسب برای رشد و پیشرفت هنرمندان و برانگيختن ذوق عکاسی در افراد علاقه‌مند برشمرد.
فیاض افرود: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند تا 10تیرماه با مراجعه به حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی در این دوره آموزشی ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400-035 داخلی 27 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد فراخوان دوره آموزشی عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد